למה כ״כ קשה להרוויח כסף בשיווק שותפים ולאן התחום הזה הולך?

כמה מילים זה פוסט טוב לגוגל

להרוויח כסף דרך שיווק שותפים הפך בשנים האחרונות למשימה קשה! מי מאיתנו שוותיק בתחום, זוכר את יגאל פינס המיליונר בפיג׳מה. זוכר את הבלוג, זוכר את תחום שיווק השותפים לפני כעשור. מה השתנה? לא מעט. בואו נדבר על זה רגע (בפוסט הזה תוכל לקרוא כל מה שצריך לדעת על איך מתחילים עם שיווק שותפים)

להרוויח כסף דרך שיווק שותפים

להרוויח כסף דרך שיווק שותפים הפך קשה מאוד. למה?

אני זוכרת שנכנסתי לתחום לפני עשר שנים בדיוק. שנת 2009. בדיוק התחתנתי, והייתי אחרי תואר ראשון. תהיתי במה לעבוד. עבדתי כמה חודשים במשרד פרסום שלא מצא חן בעיני. כל החברות קינאו בי על חיי הזוהר של הפרסום ואני רק רציתי לעבוד לבד, בשקט, בלי כל הלחץ שמסביב. מישהו סיפר לי על ה״מיליונר בפיג׳מה״. נכנסתי לבלוג שלו והתחלתי לקרוא.

שיווק שותפים

וקראתי וקראתי וקראתי. קראתי ימים ולילות, לא ישנתי מרוב התלהבות וסקרנות. סוף סוף מישהו מסביר בפרטי פרטים איך מרוויחים כסף דרך שיווק שותפים. בעלי היה צריך לקרוא לי למיטה באחת בלילה. ״תפסיקי כבר לקרוא את המיליונר ובואי לישון!״. ואני? רק רציתי לקרוא עוד ועוד ולהבין מה לעזאזל הוא כותב שם ואיך אפשר לעשות מזה כסף. לבד. מהבית. בלי כל הבלאגן הזה של משרד הפרסום. התפטרתי. יום אחד פשוט התפטרתי. באותו יום הקמתי קמפיין ראשון באינטרנט והתחלתי להרוויח. אשכרה ראיתי עמלה כתובה לזכותי. התרגשתי כ״כ.

להרוויח כסף דרך שיווק שותפים

אז מה קרה לתחרות בשיווק שותפים? למה נהייה קשה כ״כ להרוויח

בגדול, הרבה מאוד אנשים נכנסו לתחום שיווק שותפים ב – 5 השנים האחרונות. היום, בעצם כל מומחי השיווק בדיגיטל נכנסו ומתחילים לשווק באפיליאייט מוצרים למיניהם. זה יוצר עלות לקליק גבוהה יותר, כי יותר אנשים מתחרים על המיקומים בפלטפורמות השונות. איך נכנסים לשיווק שותפים?

להרוויח באפיליאייט מרקטינג

אז האם אפשרי להרוויח כסף דרך שיווק שותפים גם אם מתחילים רק עכשיו להכנס לתחום?

נו מה… ברור שכן. להרוויח כסף בשיווק שותפים תמיד היה קשה למי שלא טוב בשיווק. גם לפני עשור. מי שטוב בשיווק, יודע מכירות, יודע איך הדברים עובדים – זה תמיד יעבוד. (מה צריך לדעת כדי להצליח בשיווק שותפים?) האינטרנט ברוך השם הוא מרחב גדול. יש מספיק מוצרים. מספיק מרחב לכולם להתפתח ולמכור. אבל.. צריך להיות טוב. צריך לדעת מה גורם לאנשים לקנות (כאב גדול לרוב). מצוקה רגעית, כאב שלא נרפה מהעבר. בנוסף, שייכות חברתית, לכולם יש, אני צריך גם. אנשים הם חיות פסיכולוגיות מעניינות מאוד. מה מניע אותם זה הדבר הכי חשוב שכדאי לדעת אם רוצים להכנס לתחום.

כמה כסף אפשר להרוויח בשיווק שותפים?

זה יישמע אידיוטי ושקרי להגיד ש״השמיים הם הגבול״. עם זאת, אפשר להרוויח כסף יפה מאוד. אפשרי להרוויח הכנסה צדדית של כמה מאות דולרים בחודש, ואפשר גם להשקיע את כל היום שלכם בזה (ולפעמים גם את כל הלילה) ולהרוויח אלפי ועשרות אלפי דולרים בחודש. אין קסמים כמו ״אני עובד שעה ביום ומרוויח 10,000$ דולר בחודש. זה לא באמת קיים השקר הזה. מה שכן, אם עובדים יפה, ומשקיעים (בעיקר את זמן הלימוד הראשוני של איך כל העסק הזה של שיווק שותפים עובד) אז אפשר להרוויח יפה.

להרוויח בשיווק שותפים משכורת? אפשרי

כן, אני מכירה אנשים שמתפרנסים משיווק שותפים. הם מצליחים לייצר משכורת של ממש. הם עובדים רק בשיווק שותפים דרך בלוגים ואתרים שהקימו. ודפי נחיתה. הם עובדים קשה, מקדמים כל הזמן ב – seo. הם גם יודעים אבל ממש טוב להקים אתרים, להעלות קמפיינים בצורה מהירה (לפני שכל המתחרים עולים בעצמם עם הרבה מודעות ואז התחרות גדלה והעלות לקליק עולה, והסיכוי ל – roi גבוה יורד). וגם.. הם משתמשים בתוכנות אוטומטיות. הטובה ביותר שאני יכולה ורוצה להמליץ עליה היא semrush. לא בגלל העמלה הזעומה שארוויח אם תלחצו על הלינק הזה (ותתמכו גם אתם בתעשיה שנקראת שיווק שותפים), אלא בגלל שהיא תוכנה מדהימה. לשווק בדיגיטל ולעסוק בשיווק שותפים דרך הקמת בלוגים ואתרים בלעדיה, זה כמו לנהוג למקום שאף פעם לא הייתם בו בלי ווייז ובלי מפה. בקיצור – ממש ממליצה עליהם. פה תוכלו לנסות 7 ימים בחינם

כמה כסף אתה תרוויח בשיווק שותפים? רק אם תנסה תדע

רק אם תצא לדרך. תקים בלוג. תקים אתר. תתקין וורדפרס ותתחיל להעלות תוכן והצעות שיווקיות תדע לאן זה הולך. עד שלא מנסים לא יודעים זה משפט גאוני. ״אין חכם כבעל נסיון״. יאללה, צא לדרך כאן עם הקמת בלוג או אתר —->> וכאן תוכל לקרוא על איך מתחילים עם שיווק שותפים וגם ״איך מתקינים וורדפרס (ב -5 דקות) ואז מתחילים להעלות תוכן)

Share This Post
Have your say!
00
1 Comment
  1. היי אשמח לדעת מי המרואיינת. אשמח ליצור איתה קשר. מתעניינת בתחום

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>