למה כדאי לעבוד בשיווק שותפים? מה היתרונות באפיליאייט מרקטינג?

למה כדאי לעבוד בשיווק שותפים? בגלל הגמישות

הסיבה מספר אחת למה כדאי לעבוד בשיווק שותפים ולהיות אפיליאייט, היא העובדה שאתה פשוט אדון לעצמך. יש לך גמישות מקסימלית לעבוד מתי שתרצה, וגם איפה שתרצה. יש לך מוזה עכשיו בשעה 2 לפנות בוקר? שב, תכין תכנית לקמפיין, תעלה את הקמפיין בשבע או שמונה בבוקר ותלך לישון עד 19:00 בערב. את אף אחד זה לא מעניין. אף בוס לא יתקשר לשאול איפה אתה, מה קורה עם הדו״ח לאלוהים יודע מי, ואף אחד לא יתעצבן שאיחרת בחצי שעה למשרד בבוקר. לא יקרה.

למה לעבוד בשיווק שותפים

בשיווק שותפים הרווח שתעשה לא תלוי בזמן שתשקיע

שלא כמו ב – day job, כמות הרווח שתעשה, לא קשורה לזמן שתשקיע. יש משווקי שותפים (אפיליאייטס) שמרוויחים ים כסף ועובדים פחות מכאלו שבקושי מצליחים להרוויח. יש פה הרבה אלמנט של יעילות, ניהול זמן והבנה בשיווק ומכירות. אחד יכול להשקיע שבוע על בניית קמפיין גרוע, ולרוץ איתו חודש ואולי אפילו להפסיד. מישהו אחר יכול לבנות קמפיין פצצה, ביומיים ולרוץ איתו חודש ולהרוויח מלא. כל מקרה לגופו וכל משווק לגופו. אבל מה שמשותף לכולם – הרווחים לא תלויים בכמות הזמן המושקעת. זאת, כמובן בניגוד ליום עבודה, שהמחיר שלו קבוע, ואם עשית חצי יום עבודה – תקבל חצי מהשכר של אותו יום.

למה כדאי לעבוד בשיווק שותפים? כי זו עבודה מהבית

גם בגלל הקורונה, וגם באופן כללי שווה לעבוד מהבית. לפני 10 שנים כשהתחלתי לעבוד מהבית זה היה נדיר. שיווק שותפים גם היה עוד יחסית נדיר בארץ. לא כולם שמעו על זה, ובטח שלא עסקו בזה. עבודה מהבית יש לה יתרון גדול. אתה לא מחויב לאילוצי זמן ומקום. יכול לעבוד מכל ספה או כסא או בית קפה שנוח לך בהם. בנוסף, אם את אישה – ועומדת ללדת בזמן הקרוב, או מתכננת הריון – זו יכולה להיות קריירה שניה נהדרת. את הפוסט הזה תקרא אם אתה רוצה לדעת איך מתחילים לעבוד בשיווק שותפים.

בזמני קורונה, שיווק שותפים זו העבודה הכי בטוחה שיש

אנחנו בזמן קורונה. נכון, יש חיסונים. המצב נראה קצת יותר אופטימי, אבל אף פעם אין לדעת מה יוליד יום. תסכים איתי שתמיד עדיף לדעת שגורלך בידך ושיש לך אופציה להרוויח כסף מהבית לבד לגמרי מאשר שאין? בדיוק. זו העבודה שתמיד תהיה שם בשבילך. זה לפתח skill שתמיד תהיה לך אפשרות להיעזר בו. במידת הצורך. זה אגב, בדיוק הזמן לשפשף יכולות ולצבור ידע בכל מה שקשור לשיווק שותפים, seo, והקמת אתר או בלוג. שיווק שותפים תמיד יהיה קיים

בשיווק שותפים אין כאב ראש – אין שירות לקוחות, אין החזרות, אין לקוחות לא מרוצים על הראש שלך

אתה לא צריך לדאוג במקרה והמוצר לא טוב. החברה והמותג מטפלים בזה. אתה רק השליח בשיווק שותפים. מי שמאפשר את המכירה. אתה לא צריך לדאוג לכל המסביב. זה התפקיד של המוצר שאתה משווק. אתה רק עובד להביא את המכירה. משם – זה של החברה.

גמישות ותעבוד מתי שיש לך מוזה

הגמישות, אוי חבר׳ה הגמישות. אין על הגמישות. במיוחד כשאתה הורה. מי יכול להתחייב כל יום להגיע למשרד בדיוק ב – 08:30 ולא לצאת משם עד 17:30? כמה פעמים קרה שפתאום התקשרו מהגן? שפתאום הילד לא מרגיש טוב בבית הספר? אי אפשר להיות שייך למעסיק לנצח. מתישהו, צריך להפוך את הגלגל ולהיות גמישים. לעבוד מתי שנח. מתי שאפשר. לא מתי שצריך. בנוסף, יש את הימים האלה שאתה חייב להציג משהו במשרד. אין לך כלום בראש. אין מוזה. פשוט אין. בשיווק שותפים – כשיש מוזה עובדים. כשאין מוזה – לא עובדים. זה כמו עניין הרעב – כשאתה לא רעב אתה לא אוכל. ככה זה צריך לעבוד, בעיני.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>