כמה עולה דומיין?

איך להרוויח מאתר

כמה עולה דומיין? זה מה זה תלוי. תלוי בהמון פרמטרים. אפרט ממש מייד. אם אתה בשלב שאתה רוצה להתחיל את העסק שלך בדיגיטל, אם אתה רוצה להכנס לתחום של שיווק שותפים, או סתם רוצה לקנות דומיין לאתר תדמיתי שלך, הגעת לפוסט הנכון. כמה עולה דומיין? זו שאלה שהתשובה עליה היא חד משמעית ״שזה תלוי״. במה זה תלוי? קרא הכל למטה. בפוסט הזה גם תוכל לקרוא איפה הכי טוב לקנות דומיין, או איך להתקין וורדפרס?

כמה עולה דומיין

כמה עולה דומיין? תלוי במילות המפתח בדומיין

כתובת מתחם (דומיין) באינטרנט והמחיר שלה מושפע ממילות המפתח שבפנים. ניקח רגע הקבלה לעולם הנדל״ן ונשאל ״כמה עולה דירה״? . האם הדירה בפתח תקווה או בתל אביב? הדירה עם 4 חדרים או 2 חדרים? באיזו קומה? יש מרפסת או אין מרפסת? מתוכנן תמ״א באיזור או לא?. בקיצור, הבנת את העניין. מאוד מאוד תלוי איזה דומיין קונים, ממי, מה ההסטוריה שלו וכו׳. מה בעצם יש בתוכו. כמו בדירה. מה היא מכילה? מה ההסטוריה והצפי שלה לעתיד? כך ייקבע המחיר שלה. המחיר עצמו של הדומיין קודם כל נקבע לפי מילות המפתח.

כמה עולה דומיין

כמה עולה דומיין עם מילות מפתח ״יקרות״?

יש מילות מפתח ״יקרות לגוגל לדוגמא ״דיגיטל״ או ״כסף באינטרנט״ (באנגלית ״digital" או ״onlinemarketing" "onlinemoney"וכו׳. הנה כמה דוגמאות: הדומיין הזה לדוגמא של digital-advertising יעלה לך 882.46 ש״ח, בעוד ש-digitalgrow.com (יענו צמיחה בדיגיטל) יעלה כבר 15,513 ש״ח! יש פה טווח לא נורמלי.

כמה עולה דומיין
אונליין ספייר (הספירה של האונליין) יעלה לכם 11,565.46 ש״ח.. שווה את זה?

כמה עולים דומיינים מעולם שיווק שותפים?

פה, לדוגמא, יש גם דומיינים שקשורים לתחום שיווק שותפים. אפיליאייט מרקטינג. הם גם יקרים מאוד. לדוגמא הדומיין הזה: affiliatesmarketing.com (עזבו שזו שגיאה גסה באנגלית עם האפיליאייטס מרקטינג ולא אפיליאייט מרקטינג, אבל עדיין… 52,947.41 ש״ח! וכמה יעלה ה – affiliatemarketing.com? הוא מזמן לא פנוי, כי זה דומיין חזק מאוד מאוד שהוא בעצם שיווק שותפים באנגלית דוט קום.

לדוגמא, אפיליאייטס אונליין טודיי (יענו אפיליאייטס אונליין היום) יעלה רק 11 ש״ח. נחמד, לא? רוצים לקנות אותו? כנסו לממשק של גודאדי.

בקיצור, הבנת את הכיוון. אתה יכול לחפש כמה שתרצה בממשק של גודדי את הדומיין שלך עד שתמצא משהו במחיר שנראה לך והשם שנראה לך. אל תשכח שהשם לא מייצג כלום. עד שאין תוכן או משהו בתוך האתר. השם הוא נחמד, וכן חשוב ל – seo, אבל לא עד כדי כך.

כמה יעלה דומיין

שמות מתחם (דומיין) מפורסמים שלא אומרים כלום לאף אחד אבל מצליחים בטירוף

השם דומיין הוא נחמד אבל הוא כלום בלי התוכן בתוך האתר. רוצה דוגמאות? בבקשה. מכיר את הבלוג של אנאנדטק? מה אומר השם הזה בכלל?. כלום למי שלא מכיר. מי שמכיר יודע שזה אחד הבלוגים הכי חזקים היום בתעשית הבלוגים, והכי ותיקים. הבלוג הזה עוסק בביקורות של אלקטרוניקה ורכיבים של מכשירים. עוד דוגמאות? גיזמודו מכיר? שוב, רק אחד הבלוגים המובילים בתעשיה. מה אומר השם? אלוהים יודע. אבל גם כאן, מדובר על בלוג שנמצא בהצלחה הסטרית. כך שכדאי להשקיע בתוכן, הדומיין נחמד אבל לא כזה קריטי בשביל להצליח.

כמה תשלם על הדומיין בסופו של דבר? תלוי רק בך

אתה יכול לחפש עד מחר, ועד מחרתיים, עד שתמצא את הדומיין שאתה רוצה מבחינת שם, ומבחינת מחיר שיתאים לך. בסוף, חשוב לוודא שהדומיין הזה נקי מעונשים בעבר ע״י גוגל. חשוב לבדוק את ההסטוריה של הדומיין לפני הרכישה. בנוסף, אל תייחס כ״כ הרבה חשיבות לשם הדומיין, כי כמו שכתבתי קודם, מה שיקבע הוא מה תעשה ותכניס בתוך הדומיין שתקנה.

דומיין

איך מחליטים כמה כדאי לשלם על הדומיין? מחיר טוב, שם סביר לתחום של הבלוג וסיומת מתאימה (אל תקנה סיומת הזויה)

פשוט תמצא משהו במחיר סביר (ראית בתמונות למעלה שאפשר להשיג דומיינים ב – 11 שקלים והם סבבה לגמרי), תוודא שזה קשור לתחום שבו אתה רוצה לכתוב בבלוג שלך, תוודא שהסיומת היא לא הזויה, באמת כדאי לקנות סיומת קום אם הבלוג הולך להיות בינלאומי ולא משויך למדינה ספציפית ויאללה תקנה דומיין. בפוסט הזה כתבתי על ״איפה קונים דומיין״.

כמה עולה דומיין?

איפה הכי משתלם וזול לקנות דומיין באופן כללי? דרך חבילת אחסון בסיסית

רק אם אתה בתחילת דרכך באינטרנט ובשיווק, ואתה רוצה לחסוך בעלויות – ממליצה מאוד לרכוש דומיין במסגרת חבילת אחסון. כל הספקיות הגדולות של האחסון כמעט היום, מאפשרות במסגרת חבילת אחסון בסיסית לרכוש את האחסון הבסיסי + דומיין + התקנת וורדפרס חינם. פה בחברה הזו, זה יעלה לך גרושים – 3.95$ לחודש כולל התקנה של וורדפרס.

Share This Post
Have your say!
20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>