איך מתקינים וורדפרס ב – 5 דקות?

איך להקים אתר או בלוג

שאלת מיליון הדולר. כולם היום רוצים לדעת איך להתקין וורדפרס ומהר. הכי מהר שיש. כולם היום גם רוצים אתר ועכשיו. אתמול. רוצים אתר ומהר. רוצים כמובן בוורדפרס. נכון להיום, 50% ויותר מהאתרים בעולם בנויים בוורדפרס. בצדק רב. וורדפרס היא פלטפורמה מדהימה ומצוינת. לא בכדי כ״כ הרבה בעלי אתרים בוחרים ובחרו בה. איפה קונים דומיין לאתר? מוזמן גם לקרוא את המדריך שלי ל״איך להקים אתר״ – יש בו כל מה שצריך כדי להתחיל וגם לסיים עם הטיפים הכי חשובים שיש בהקמת אתר היום.

איך מתקינים וורדפרס ב – 5 דקות? (בלי שום ידע בקוד או בתכנות)

אתם פשוט נכנסים לאתר של חברת אחסון ורוכשים חבילת אחסון בסיסית. (מוזמן לקרוא את הביקורת שלי על חברת האחסון יופרס). אם אתם רוצים אתר באויר, אתם חייבים לאחסן אותו איפשהו. אין בעיה עם זה שאתם לא יודעים קוד, לא יודעים להתקין ובגדול אולי מרגישים די קלולסים בעולם הדיגיטל. הכל בסדר. אל תפחדו גם מהמילה ״אחסון״. מדובר בסך הכל במקום בו צריכים להיות קבצי האתר (לא לפחד מצמד המילים ״קבצי האתר״).

התקנת וורדפרס

אם אתה רוצה תוך 5 דקות וורדפרס מותקן ופעיל – אתם צריכים לרכוש חבילת אחסון מאחת מחברות האחסון המוכרות והידועות (תכף אתן כמה המלצות). שם יציעו לכם לרוב דומיין (כתובת אתר) + חבילת אחסון בסיסית + אחסון לשנה. המלצה מצוינת אחת שלי היא זו – חבילת אחסון + דומיין חינם + התקנת וורדפרס ב – 3.95$ כאן.

איפה להתקין וורדפרס

חדשים בדיגיטל? ממליצה להתקין וורדפרס דרך חבילת אחסון – הכי זול והכי משתלם

אם אתם בהתחלה שלכם, קנו אחסון זול. אתם רק צריכים אותו בשביל ההתקנה ובשביל להעלות את האתר לאוויר. אח״כ אם תצליחו (בעזרת השם), תעברו לאחסון יקר יותר. כרגע, כדי להתחיל, רק התקנה מהירה ואחסון זול ובסיסי. תוכלו למצוא אחלה חבילת אחסון + דומיין חינם + התקנת וורדפרס ב – 3.95$ כאן.

להתקין וורדפרס

התקנת וורדפרס לא צריכה להיעשות על ידכם

אל תעצרו את עצמכם מליצור תוכן מעולה. יש לכם רעיון מעולה לבלוג או לאתר? תתקדמו ותתחילו להקים את האתר שלכם. שהעובדה שאתם לא יודעים להתקין וורדפרס לא תעצור אתכם! רק רוצים לדעת איך מתקינים וורדפרס? לכו לאיש seo, לכו לחברים שלכם, לכו להתייעץ עם מי שבתחום. אתם גם יכולים ליצור איתי קשר כאן ואעזור בשמחה. דבר נוסף שאתה יכול לעשות הוא פשוט להכנס לאתרים של חברות אחסון, רכשו חבילת אחסון בסיסית והם כבר יתקינו עבורכם. איפה קונים דומיין?

איך מתקינים וורדפרס

אל תתנו לעניין הטכני הזה לעצור אתכם מלהתחיל לכתוב ולייצר תוכן לבלוג שלכם. כל דקה שאתם לא מעלים את התוכן שלכם לאינטרנט גורמת לאנשים אחרים להעלות ולהתקדם ולהיות שם לפניכם. אם אתם לא יודעים איך להתקין וורדפרס, מצבכם ממש בסדר. אין שום צורך לדעת. תתחילו מבחירה של חברת אחסון ושם יתקינו לכם בכמה לחיצות כפתור. בהצלחה! רוצים עזרה? להתייעץ? מוזמנים לכתוב לי כאן ואעזור לכם בשמחה רבה.

רוצה להתחיל עכשיו? פתח כאן חבילה בסיסית של אחסון ותתקין וורדפרס תוך כמה רגעים

Share This Post
Have your say!
21

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>