שיווק שותפים – איך באמת (שלב אחר שלב) מתחילים?

שיווק שותפים איך מתחילים

להתחיל עם שיווק שותפים זה הכי קשה. אם שאלת את עצמך איך מתחילים שיווק שותפים, הגעת לפוסט המדויק עבורך. בפוסט הזה תמצא או תמצאי המון קישורים רלוונטיים, וגם בפוסט הזה על איך להתחיל בשיווק שותפים יש המון מידע. ההתחלה. (כמו בהרבה דברים בחיים). איך מניעים את ההתחלה? בפוסט הזה כתבתי על איך להרוויח כסף בשיווק שותפים בשנת 2020

דבר ראשון שעושים, מתקינים וורדפרס דרך חשבון אחסון. המלצה שלי: אם אתם לא הכי מנוסים עדיין, לכו על אחסון סופר זול, שיתקין לכם וורדפרס בלחיצת כפתור, כמו האחסון הזה

להתחיל עם שיווק שותפים – כאן

איך מחליטים להשקיע במשהו מבלי לדעת אם יש תמורה בכלל בסוף הדרך? זה החלק הקשה. להתניע. ככל שאני חושבת על זה יותר, נראה לי ששיווק שותפים מתאים רק למי שמוכן לקחת סיכונים וללכת אל הלא נודע.

איך מתחילים בשיווק שותפים

אז מאיפה מתחילים באמת? דבר ראשון, רשימת קישורים סופר חשובים!

איך בוחרים תכנית שותפים?

מה צריך לדעת כדי להתחיל עם שיווק שותפים? (אפיליאייט מרקטינג)

מה הדבר שחייבים אחרת אין סיכוי להצליח בשיווק שותפים?

האם צריך לדעת קוד או הקמת אתרים?

רשימת רשתות שותפים בישראל שאפשר להתחיל איתן:

וויסל

קליקאון – מומלץ במיוחד!

תכניות שיוק שותפים מומלצות בחו״ל:

אמזון (תשלום של כמה אחוזים בודדים מכל ערך של מכירה. יכול להשתלם להיות משווק שותפים שלהם אם יש לכם בלוג או אתר עם הרבה טראפיק ואתם מפנים אליהם כמות גדולה של רכישות).

פלוס500 (תשלום של מאות דולרים על כל מכירה)

cj – לשעבר commission junction – יש להם המון מוצרים, זו רשת ענקית, הבעיה היא שאם אתם אפיליאייטס מתחילים, ללא הרבה אתרים עם הרבה טראפיק, המותגים הגדולים סביר להניח לא יאשרו אתכם. אפשר להתחיל עם cj ולקדם שם מוצרים קטנים בהתחלה.

מה שלא תעשו – אם החלטתם לתת צ׳אנס לשיווק שותפים, אל תתייאשו תוך כמה ימים. לוקח זמן ללמוד כ״כ הרבה (ויש באמת הרבה מה ללמוד בשיווק שותפים!).

אם יש לכם ידע קודם בדיגיטל – שיווק שותפים יהיה לכם קל יותר

אם אתם מגיעים עם ידע קודם בדיגיטל – בין אם זה ב – seo, ב – ppc, או בכל תחום אחר, יש לכם יתרון ענק. מי שמגיע בלי ידע בכלל – מוזמן ליצור קשר ואשמח לסייע.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>