רוצה להתפרנס משיווק שותפים? בלי זה אתה לא יכול!

שיווק שותפים

אז מה הדבר שחייבים חייבים (פשוט חייבים!) כדי לעסוק בשיווק שותפים? יש דבר אחד שבלעדיו אי אפשר. לא, לאו דווקא ידע מקדים בשיווק באינטרנט (שגם אותו צריך), לאו דווקא אופי של משוגעים – קראו על זה כאן, ולאו דווקא קשיי קבלת מרות או סמכות, או כל דבר שהוביל אתכם לעסוק בשיווק שותפים.

מה חייבים כדי להתפרנס משיווק שותפים?

חייבים סבלנות. כן, כן, פשוט סבלנות. למה סבלנות? כי לא כולנו נהיה עשירים ונעשה ימבה כסף תוך כדי צפיה בנטפליקס (למרות כל הגורואים בשיווק באינטרנט) שמבטיחים לעזור לכם להתחיל להרוויח כסף מהבית בשניה וחצי, ולהתעשר תוך 3 שניות ותוך 10 שניות כבר לבנות וילה בקריביים). תהיו ריאליים ואל תאמינו לכל שטות שמוכרים לך בכל מיני מקומות. איך מתחילים עם שיווק שותפים? מדריך למתחילים

אז למה סבלנות זה הדבר הכי חשוב בשיווק שותפים?

כי סביר להניח, שעד שתראו כסף משמעותי מהתחום יעבור זמן. כמה זמן? תלוי בכם. תלוי בידע שלכם בשיווק ובשיווק באינטרנט, תלוי בזמן ובהשקעה שתשקיעו. ובינינו, זה גם תלוי במזל.

שיווק שותפים מה צריך

סבלנות, סבלנות, אבל עד מתי? כמה זמן עד שאמורים להתחיל להרוויח או להבין שזה לא בשבילנו כנראה?

אין נוסחה מדויקת. אני באופן ספציפי התחלתי להרוויח כסף בשיווק שותפים (אפיליאייט) תוך שבוע, אבל לא ממש משכורת. זו הייתה הכנסה צדדית נחמדה יחסית מהר. תקבעו לעצמכם כלל אצבע: תנו את כל הזמן שאתם יכולים כאשר אתם לא בעבודה, או כל מה שאתם יכולים כדי לא להכנס לצרות, ואם תוך חודש, חודשיים אתם לא רואים כסף בחזרה, כנראה שכדאי לזנוח את זה.

שיווק שותפים, מה צריך כדי לעסוק בשיווק שותפים, שיווק שותפים איך להרוויח, כמה זמן עד שמרוויחים כסף בשיווק שותפים

יש לי סבלנות, אבל מעדיף להתחיל הכי טוב. איפה כדאי להתחיל שייתן לי את הסיכוי הכי טוב?

אין באמת דבר כזה, אבל! מומלץ להתחיל בנישה ובתחום שיש לך חיבור אליו. למה? כי זה יעלה את הסיכוי שלך להרוויח בו כסף. כשיש מוצר או נישה שמחוברים אליו – אפשר לכתוב עליו בצורה מעניינת יותר. אפשר ליצור בלוגים טובים בתחום. אפשר להרים קמפיין עם דף נחיתה בעל אופי וש״ידבר״ לאנשים. לכו על מה שמעניין אתכם. לא חסרות נישות רווחיות בהמון תחומים, אין דבר כזה נישה אחת רווחית. כל אחד ומה שרווחי עבורו (בהתאם לחיבור שלכם לנושא).

כמה זמן עד שמתחילים לרוויח כסף באמת בשיווק שותפים?

כל אחד והקצב שלו. אין נוסחה אחת שמתאימה לכולם! אין. כמה שתהיו יותר עם מוטיבציה, עם יכולת לקריאת חומר באנגלית בנושא שיווק באינטרנט, וכמה שתהיו סבלניים, כך הסיכוי שלכם יגדל. בהצלחה!

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>