איפה משווקי שותפים נמצאים כל היום? ממש לא בים

גם אתם תוהים מאז הכתבה שראיתם בחדשות על תומר ילד הפלא בן ה – 16 שמבלה הרבה זמן בים כי הוא עושה אפיליאייט מרקטינג וכבר קנה דירה? שעכשיו הוא כבר בן 20 פלוס ומלמד אנשים על שיווק במובייל וכו'?

אז לא. זה ממש לא ככה. כתבה בחדשות תמיד תנסה להיות סקסית, ולהראות את הצד היפה של החיים, כי מי רוצה לראות עוד פצועים והרוגים וסיפורים עצובים על עוני?

אז לא, משווקי שותפים ממש לא יושבים בים כל היום (בינינו, איך אפשר גם לשבת בים ב – 35 מעלות ולראות את הצג של המחשב?!), איפה הם כן יושבים?

נכון לשנת 2016 המקומות הפופולאריים ביותר הם כמובן חללי העבודה המשותפים – ולא חסרים כאלו, בעיקר WEWORK שתפס הצלחה מסחררת כסביבת עבודה פורה ומשותפת, בתי קפה הם עדיין נחלתם של המשווקים, וכן אני אישית מכירה כמה חבר'ה שמעדיפים לעבוד מהחדר הפרטי שלהם בבית, אפילו מחדר השינה. מה שכן, משווקים שרוצים להכיר קולגות ואנשים שיכולים לתרום להם ידע מהעשיה שלהם, כדאי להם מאוד לשבת בחללי עבודה משותפים ולא להשאר בפינה שלהם בבית.  לי באופן אישי קרה אגב לא מעט פעמים שאפילו בבית קפה נכנסתי לבריינסטורמינג עם חבר'ה שעבדו לידי עם הלפטופ שלהם וניהלנו דיון מעניין על אילו מוצרים כל אחד משווק, לאילו שווקים הוא פונה, מה רמת הידע שלו בכל אחד מהתחומים באונליין מרקטינג – SEO PPC ושות' וסה"כ היה מעניין ומעשיר.

לא משנה איפה משווקי שותפים יושבים, משנה כמה הם מספיקים. לכל משווק יש את הידע איפה הוא מתרכז הכי טוב, איפה הוא הכי פרודוקטיבי. בתקופות הטובות שלי כמשווקת הייתי מתרכזת ממש טוב בבתי קפה, הרבה יותר מאשר בבית. תחושת הבדידות בבית הרגה אותי ודי פגעה לי ביצירתיות וביכולת המעוף. הקמפיינים הטובים יותר נבנו כאשר הייתי בסביבה עמוסת אנשים, אנרגיות ושיחות.

משווקי שותפים אמיתיים גם לטעמי יבחרו את בית הקפה הקרוב לביתם, אף משווק שותפים אמיתי שאני מכירה לא ייסע רחוק מהבית, רק כדי לשבת בבית קפה מסוים בו יעבוד. אם בית קפה – הכי קרוב לבית. אם חלל עבודה משותף כמו WEWORK אז זה יהיה זה שהכי קרוב הביתה. אז אם אתם מחפשים משווקי שותפים – הכי בטוח ללכת לבית הקפה הקרוב לביתכם, או לסביבת העבודה הקרובה, בטוח תמצאו שם איזה גבר או אישה מחוברים ללפטופ עם אזניות.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>