שיווק שותפים זה רק למשוגעים!

אפיליאייט מרקטינג

אתם מגדירים את עצמכם כמשוגעים? כאלו שחייבים מנת אדרנלין יומית כדי לזוז? בשיווק שותפים אין יום "רגוע". יש יום שבו אין קרייססים אבל אין ימים רגועים, כמו אלו שבמשרד בעבודה הקבועה שאתה מגיע בבוקר ב – 08:00, יודע שתלך ב – 17:00 ותקבל XXX כסף עבור אותו יום, לא משנה כמה הספקת לעשות או לתרום. למען האמת, יש מצב שככל שתיצור יותר בסביבת עבודה שכירה, תקבל פחות, כי הבוס יפחד שאתה טוב מדי ומאיים על מקומו, ולכן לא ירצה לקדם אותך או לתת לך העלאה. נשמע הגיוני, לא?

שיווק שותפים זה למשוגעים. נקודה.
מרגישים משוגעים מספיק כדי להתחיל? יאללה חבל על כל דקה שלכם! מה הכי גרוע שייצא מזה? ששרפתם כמה שעות?
מצ״ב הדרכים הכי מהירות להתחיל עם שיווק שותפים:

וויסל – רשת השותפים הגדולה בישראל – כאן מצטרפים (ממלאים טופס קצר ומהר מאוד אפשר לפזר לינקים ברשת ולהתחיל להרוויח!)*

פלוס 500! זה למתקדמים יותר.. מי שרוצה באמת להרוויח בגדול – כדי לקדם אותם חייבים אתר אינטרנט, אבל שווה להקים איזה בלוג או אתר כדי לקדם אותם. הצטרף כאן לתכנית שיווק השותפים הנדירה שלהם!!!! (כמה מאות דולרים לכל שחקן שתפנו אליהם!*)

אז למה שיווק שותפים זה למשוגעים? כי הדבר הזה שנקרא לשווק באינטרנט, בכל שעה, בלי הגבלות כלשהן של שוק, מיקום גיאוגרפי, שעה ביום, או מכשיר זה למשוגעים לאדרנלין, לאלו שפתאום יש להם פרץ של יצירתיות שמתחילים קמפיין ב – 23:00 בלילה ויושבים עד 04:00 לכתוב קריאייטיב ומודעות נוספות ומשנים טרגוטים וממשיכים עד הבוקר כי הם פשוט נהנים בטירוף ומסתקרנים יותר ויותר ככל שהנתונים מתחילים להגיע מהקמפיין? ולמה משווקי שותפים "זוכים" לתדמית של עצלנים?

צחי מרמת גן משווק לצרפתים וליפנים

הכרתי פעם איזה צחי אחד, שם בדוי כמובן, קולגה , שנהג לשבת בחדר השינה שלו, ואהב להקים קמפיינים בעיקר לשוק האסייתי והאירופאי ומדי פעם גם הבליח והקים קצת קמפיינים לקנדיים. כשהכרתי אותו הייתי בתחילת ההיכרות שלי עם התחום ולא הצלחתי לתפוס (מלשון grasp) איך צחי, שמעולם לא היה במקומות האלו ישווק משהו לאנשים שגרים שם? והכל דרך מערכת של גוגל? שפתוחה בפני כל אחד? ואת ההצעה השיווקית הוא יכול להביא מאיפה שהוא רוצה ברחבי הרשת. כמובן שהוא נעזר באנשי קשר שגרים במדינות הללו, את אנשי הקשר הכיר באיזה פורום באתר שמחבר משווקי שותפים עם אנשי קשר בשווקים הרלוונטיים, אבל עדיין לא הצלחתי להבין איך צחי שלנו עסק בלשווק ערכות איפור לקנדיות, פלטפורמות מסחר אונליין לצרפתים ותוכנות אנטי וירוס לאסיה? איך זה יכול להיות? יכול להיות. וכך היה.

כן, זה בדיוק השיגעון שצריך שיהיה לאנשים שעוסקים בשיווק שותפים – הרצון העז הזה לחקור שווקים חדשים, להכיר מדינות אחרות, להבין מה עובד אצלן, מה היפנים אוהבים, על מה הקנדים משוגעים, ואיך סוחרים בצרפת באונליין. זה עולם אינסופי של צרכים, שווקים, תועלות והצעות פרסום שיווקיות שאתה, אתה, כמשווק השותפים של המוצר יכול להתפרע איתן ככל העולה על רוחך. אתה יכול כל הזמן להחליף מוצרים שאותם אתה משווק, לפנות לשווקים חדשים, בהצעות שונות, עם מחירים והטבות שונות, העולם בכף ידך!

אז זו הסיבה למה שיווק שותפים זה למשוגעים לדבר. לאלו שאוהבים להתרגש מלהגיע ליעדים חדשים.

Share This Post
Have your say!
00
1 Comment
  1. שלום,
    שמי בינה ואני העוזרת האישית של לילך זיו, מנהלת מרכז זיו לייעוץ עסקי.
    יש לנו מוצרים דיגיטליים שהיינו מאד מעוניינים לשווק.
    אנא צרו איתי קשר ,

    תודה,
    בינה,
    052-6772115

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>