שיווק שותפים – מהם 3 הדברים שחייבים כדי להצליח באמת?

אז מה צריך כדי להצליח בשיווק שותפים? תשמעו, צריך לא מעט. בין היתר צריך לדעת איך לקדם דרך seo, ואיך לעשות ppc כמו שצריך, בין היתר דרך בניית מודעות ppc מוצלחות, אבל צריך גם לא מעט ביצים, ויש שגם יגידו לכם שבכל זאת – שיווק שותפים זה רק למשוגעים….

בפוסט הזה אתייחס בעיקר למספר נקודות שלדעתי הן סופר קריטיות כדי להיות משווק דיגיטל מוצלח בשיווק שותפים.

socialmedia-952091_1920

רוצים לדעת איך מתחילים עם שיווק שותפים? מוזמנים לקרוא את הפוסט הזה.

שיווק שותפים: הכי חשוב חוצפה ותעוזה!

אף אחד שלא יגיד לכם אחרת, בלי תעוזה וחוצפה אי אפשר להצליח בשיווק שותפים.

שיווק שותפים זה רק למי שלא מתבייש למכור, לשווק, לדבר, להציף, לחנטרש קצת. אין ואי אפשר בלי זה. באחריות.
משווק שותפים טוב תמיד יידע להכניס את השורה שתביא את ההבדל לגבי המכירה, תמיד ילמד שיטות חדשות (ואם הוא לא ילמד או לא ימצא איך לעשות את זה, הוא ימצא מישהו שיעשה את זה עבורו.

ייתכן שהוא ישלם למישהו שיעשה את זה בזול יותר ממה שזה יעלה לו. בסופו של דבר, בעזרת חוצפה ותעוזה הוא יצליח להיות רווחי, כי זה הענין בשיווק שותפים. להרויח יותר ממה שעולה לך להביא את המכירה. (או ליד, לא משנה באיזה מודל אפיליאייט עובדים)

שיווק שותפים: למידה עצמית ואי פחד מטעויות

חשוב מאוד בתחום הזה, זה לדעת לטעות. לא להלקות את עצמכם על טעויות. כן, טעויות שלכם יעלו לכם כסף והרבה, אבל רק ככה לומדים. חשוב מאוד ללמוד דברים חדשים ולא לפחד לנסות אותם, וגם שם – לטעות.

כן, לטעות. אין ברירה וזה חלק מהעבודה. מי שלא עושה – לא טועה, וזה תקף הרבה מעבר לתחום של שיווק שותפים.ֿ

זה תקף לכל תחום בחיים. תתחילו לעשות, וגם תתחילו לטעות. זה הדיל בשיווק שותפים, ותבינו ותדעו זאת מההתחלה.

תהיו שלמים עם למידה עצמית מאסיבית. אם אתה לא מאלה שלומדים מהר, או לא לומדים באופן עצמאי, אולי שווה לשקול שנית אם שיווק שותפים מתאים לכם..

online-marketing-1246457__340

אומץ ענק – חובה בשיווק שותפים

כן, בשיווק שותפים חייבים אומץ. בלי אומץ אין מה לדבר. לרובנו האומץ יבוא יותר בקלות בגילאים צעירים יותר, בהם אין משכנתא וילדים ומחויבויות גדולות, אבל יש לא מעט סיפורים של אנשים שקמו באמצע המשכנתא ובאמצע הילדים ואמרו stop! אני עכשיו עושה מה שנראה לי נכון, נותן הכל מעצמי ועושה צעדים בכיוון.

כך או כך, בכל גיל צריך הרבה אומץ לקום ולהתחיל עם התחום הזה, בעיקר אם לא מגיעים מתחום השיווק בדיגיטל.

כל אופן, כל אחד יכול ללמוד איך להתחיל עם שיווק שותפים, אבל יש מספר דברים שכדאי לדעת כשמתחילים עם שיווק שותפים, בעיקר איזה ידע מקדים צריך כדי להתחיל בשיווק שותפים.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>