מהי דרך השיווק הממירה ביותר בשיווק שותפים ובכלל נכון לשנת 2020?

אי מייל מרקטינג

אז מהי דרך השיווק הממירה ביותר? באמת באמת, הכי טובה שאתם יכולים לרכז בה מאמצים. אגב, סוד קטן (לא באמת…) – זו דרך ממירה במיוחד גם לא בשיווק שותפים, אלא בתור מנהלי דיגיטל, מקדמי דפי נחיתה כאלו ואחרים, קידום כנסים ועוד.. בפוסט הזה כתבתי על איך נכון להיום כשהתחרות כ״כ גדולה, איך אפשר להרוויח בשיווק שותפים?

שיווק באי מייל

אי מייל מרקטינג – שיווק באי מייל רבותיי!

כן. כבר מזה 10 שנים בערך ששיווק באי מייל זוהי הדרך הכי טובה להמיר. זו הדרך הכי טובה להשיג תוצאות ללקוח שלכם, או במאמצי שיווק השותפים שלכם. ברגע שאתם מפנים תנועה לדפי הנחיתה שלכם – עדיף שזה יהיה באי מייל מרקטינג. נכון, גם קמפיינים בגוגל ופייסבוק יכולים (והולכים) פצצה הרבה פעמים, אבל אי מייל מרקטינג נכון לשנת 2020 עובד מדהים. זאת כמובן בכפוף לאיכות הרשימה. איזו רשימה? תמשיכו לקרוא..

אי מייל מרקטינג

איך משיגים ״רשימה״ כדי לשווק באי מייל?

זו שאלה טובה מאוד. מצוינת אפילו. הטריק באי מייל מרקטינג הוא שהעבודה הקשה היא להשיג את הנרשמים לרשימת התפוצה שלכם. החלק היותר קל הוא ״לקטוף את הפירות״ אח״כ ולהמיר אותם. אז מאיפה משיגים אנשים לרשימה?

שיווק באי מייל

רשימת תפוצה – הגדלת הרשימה

מאוד מקובל עדיין גם היום לשים פופ אפ של ״התעדכן איתנו״ או ״שמור איתנו על קשר״, ״קבל מאיתנו מדריך איכותי״, ״קבל ממני בחינם 10 דרכים להגדיל את הרשימה״ (ברע). בכל נכס דיגיטלי שלכם הכניסו את האפשרות ״להכנס לרשימה״. דרך אתרים זה עובד פצצה, אפשר לקדם ממומן בפייסבוק ובגוגל את האפשרות להכנס לרשימה, וכדאי להציע ערך איכותי עבור הכניסה לרשימה. אחרת, למה שיירשמו? תחשוב על עצמך. מתי אתה מספק את האי מייל שלך? או כשאתה רוצה לרגל, או כשאתה באמת באמת מעוניין במה שיש לאתר הזה לחדש לך. הבנת? ספק ערך! אחרת אין לך ערך ואין סיבה שייתנו לך מייל ושלא יעשו לך ״הסר״ אחרי המייל הראשון שתשלח.

אי מייל מרקטינג, שיווק באי מייל

רשימת תפוצה – מי מנהל את זה ואיך?

אוקי. יש בארץ כמה חברות גדולות שרוב הלקוחות בישראל עובדים איתן. מדובר בעיקר על רב מסר, smoove(לשעבר viplus), ואקטיבטרייל. שלושתן טובות, שלושתן מוצלחות ומספקות בדיוק מה שאתם צריכים – איסוף נרשמים, פופ אפים, ניהול חכם של רשימות התפוצה שלכם, מעקב מי פתח איזה מייל, ואפילו הן מספקות את הדבר החם היום בשיווק שנקרא ״marketing automation".

אגב, אם כבר המלצות, יש גם את יופרס (upress) שמצוינים באחסון אתרי וורדפרס, פה יש קוד קופון שיספק לכם הנחה בחבילה של upress – יופרס – UPO5MORBO, כנסו לאתר שלהם ותרשמו לחבילת אחסון, ותוך כמה דקות וכמה לחיצות יש לכם אתר וורדפרס עומד ומותקן ותוכלו להתחיל להכניס בו תכנים.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>