מה זה אפיליאייט מנג'ר ולמה כ"כ חשוב לשמור על יחסים מצוינים איתו?

אחסון אתר

מה זה אפיליאייט מנג'ר ועל מה הוא אחראי?

מי שעוסק בשיווק שותפים או מי שרק מתחיל עם שיווק שותפים, חייב לדעת שאפיליאייט מנג'ר ואפיליאייט זה לא אותו דבר. אפיליאייט שמקדם מכירות של מותגים או עסקים מסוימים הוא לא אפיליאייט מנג׳ר. אם אתם רוצים לדעת מה זה אפיליאייט כנסו לפוסט הזה.

עוד פוסטים חשובים למי שמתעניין באפיליאייט מרקטינג:

איך מתחילים עם שיווק שותפים?

מהי תכנית שיווק שותפים הרווחים ביותר שאני מכירה ואיך נרשמים אליה?

למי מתאים לעסוק בשיווק שותפים?

מה היתרונות בעיסוק בשיווק שותפים?

3 דברים שחייבים כדי לעסוק בשיווק שותפים

עכשיו נחזור לאפיליאייט מנג׳ר – היחסים שלך איתו (כאפיליאייט) הם חלק בלתי נפרד מהמשחק ומההצלחה כמשווק שותפים. אז מה זה אפיליאייט מנג'ר ולמה כ"כ חשוב לשמור איתו על קשרים טובים? בפוסט זה כל התשובות. ואגב, אם אתם רוצים לעבוד בתור אפיליאייט מנג'רס כשכירים בחברה כלשהי תדעו שהשכר שאתם יכולים להגיע אליו יכול להיות לא רע עד מדהים. (הסבר לקראת סוף הפוסט)

אפיליאייט מנג׳ר

מה זה אפיליאייט מנג'ר בעצם?

כשמו כן הוא – מנהל אפיליאייטס. מה זה אומר בפועל? בפועל זו פונקציה ברשתות שותפים שאחראית על מספר מסוים של אפיליאייטס ועל התוצאות שהם מביאים לרשת השיווק שותפים. כמעט כל רשת שותפים מכובדת ונורמלית מעסיקה אפיליאייט מנג'רס. אולי תמצאו איזו אחת או שתיים קטנות וקיקיוניות שאין להן את הפונקציה הזו – אלו הן החריגות שביניהן.

מה אמור לספק האפיליאייט מנג'ר שלכם?

הוא אמור לעזור לכם בכל הדרוש לכם על מנת לשווק בצורה הטובה ביותר את לקוחותיה של רשת השותפים – כלומר המפרסמים. ה – affiliate manager מנהל איתכם את הקשר השוטף – מציע לכם הצעות חדשות שיכולות לעניין אתכם, דואג לכם לכלי פרסום שמתאימים לכם, ובאופן כללי מסייע לכם גם בפן הטכני. לדוגמא, אם אתם לא בטוחים איך ליצור קישור אפיליאייט למוצר מסוים. אם אתם לא בטוחים איך ליצור באנר בגודל מסוים. אם אתם לא בטוחים אם הכנסתם פרטי חשבון בנק שלכם בצורה נכונה. למעשה, הוא איש הקשר שלכם מול רשת השותפים. מולו אתם עובדים ואליו אתם פונים בכל הדרוש לכם.

לכם ולאפיליאייט מנג'ר שלכם יש אינטרס אחד משותף – רווחים ועמלות

גם אתם וגם האפיליאייט מנג'ר שלכם רוצים שאתם תרוויחו. למה? כי הוא מקבל אחוזים מהמכירות שלכם. בדיוק כמו שכאשר שואלים אתכם בקופה "מי עזר לכם" בחנות בגדים למה שואלים את זה? כדי לדעת למי לשייך את העמלה על המכירה. האפיליאיט מנג'ר שלכם עוזר לכם להגדיל את המכירות שלכם, ואתם עוזרים לו להגדיל את המשכורת שלו, בעזרת העמלות שאתם "זוקפים לזכותו". בתכנית שיווק שותפים הזו לדוגמא יש אפיליאייט מנג׳ר לכל שותף וזה מאוד עוזר.

יחסים טובים עם אפיליאייט מנג׳ר – יעזרו לכם להרוויח יותר

למה חשוב לשמור על יחסים מעולים עם האפיליאייט מנג'ר שלכם? כי יש לפעמים לאפיליאייט מנג'רס הצעות ייחודיות שהם יכולים להציע רק לשותפים מסוימים. אם הם יאהבו אתכם, אתם תעלו להם ראשונים בראש כאשר תהיה הצעה מיוחדת או אטרקטיבית במיוחד לשיווק. חשוב מאוד ששלכם יאהב אתכם. הוא ידאג לצ'פר אתכם, להציע לכם הצעות אטרקטיביות, וגם תמיד אפשר לבקש ממנו שיבקש מרשת השותפים שיגדילו לכם את העמלה על כל ליד/מכירה. זה מאוד מקובל. תמיד תהיו מנומסים ואדיבים כאשר אתם פונים אליו/אליה. לא משנה אם מדובר ברשת שיווק שותפים בארץ או בחו"ל. בהצלחה.

כמה מרוויח אפיליאייט מנג'ר ברשתות שיווק שותפים? האם כדאי לעבוד בזה?

כמו שכתוב בפוסט, השכר של אפיליאייט מנג'ר מורכב מבסיס, ועמלות שצברו השותפים שתחתיו. אם אתם הולכים לעבוד כשכירים בחברה ואתם האפיליאייט מנג'ר – ככל שתהיו יותר חכמים בניהול האפיליאייטס שתחתיכם, ככה תרויחו יותר מהעמלות שלהם (כי הם ירויחו פשוט יותר). זה כולל לדעת מי אפיליאייט חזק ואיך לתגמל אותו נכון כך שיביא יותר עסקאות להצעות שאתם אחראיים עליהם. זה כולל למצוא אפיליאייטס טובים. זה כולל להיות חכם ומתוחכם. אם יש לכם את זה, אתם יכולים להרוויח סכומים מאוד מאוד יפים בתור מנהלי אפיליאייט (20,000 זה שכר סביר לגמרי לאפיליאייט מנג'ר). בהצלחה.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>