איך להתחיל שיווק שותפים?

שיווק שותפים איך מתחילים

דבר ראשון, איך מתחילים עם שיווק שותפים? ממש כאן. הפוסט הזה מכיל כל מה שאתה צריך כדי להתחיל בשיווק שותפים. הדבר הכי חשוב והטיפ הכי טוב שיש לי אליך כבר מההתחלה, אל תבזבז את זמנך על תכניות שיווק שותפים שלא מכניסות מספיק כסף! זה פשוט לא יהיה שווה את ההשקעה של הזמן שלך. דבר שני, אם אתה כבר בעל אתר, או בשלבי הקמת אתר, תרצה אולי לקרוא את הפוסטים הללו: ״3 דרכים להרוויח כסף מהבלוג שלך״, ״כמה מילים צריך בפוסט שיקודם טוב בגוגל״? ״איזה ידע צריך כדי להתחיל עם שיווק שותפים?

שיווק שותפים

איך מתחילים עם שיווק שותפים – מתחילים בחיפוש תכניות שיווק שותפים ששווה לקדם עם עמלות גבוהות

אז איפה היינו? בזה שכדאי לחפש תכניות שותפים שאשכרה שווה לקדם אותן. תכניות שמשלמות לך מספיק כסף עבור הזמן שתשקיע כדי להמיר עבורן גולשים. פה יש את אחת התכניות שיווק שותפים האהובות עלי – שמשלמת כמה מאות דולרים לכל שחקן שתביאו אליה. פה תוכלו לראות את הרשימה המלאה של העמלות שלהם. (יכול גם לבדוק את פלטפורמת המסחר שלהם בתור סוחר כאן ולהתחיל בדמו חינם)

איך מתחילים עם שיווק שותפים? מבינים קודם כל שזה לא מתאים לכל אחד

איך מתחילים עם שיווק שותפים? או הו, שאלת מיליון הדולר. דבר ראשון, חשוב להבין ש"שיווק שותפים" לא מתאים לכל אחד. העיסוק המגניב והביזארי הזה דורש אופי מסוג מסוים, הרבה סבלנות ואורך רוח, אופי של משוגעים לפעמים.

בנוסף, שיווק שותפים (או בשמו השני אפיליאייט מרקטינג) דורש לא מעט ידע בתחומים כמו קידום אתרים ממומן, קידום אורגני SEO, שיווק וכו'). אם אתם נורא רוצים להתחיל עם שיווק שותפים, ממליצה מאוד לקרוא את הפוסט הזה: "איזה ידע מקדים צריך כדי להתחיל להרוויח דרך אפיליאייט מרקטינג?"

שיווק שותפים

איך מתחילים עם שיווק שותפים?שלב ראשון: התחייבות מול עצמך!

אבן דרך מספר 1 בשיווק שותפים היא לדעת שאתה מתחייב. עיסוק בשיווק שותפים זו התחייבות. שלך מול עצמך. אתה צריך להיות חזק, ולהבטיח לעצמך שאתה מתמיד בכך ולא "מציץ ונפגע", כי בתחום הזה יש המון "פגיעות". לא כל הצעה שתתחיל לקדם, מייד תראה בה כסף ותוצאות.

שיווק שותפים

לפעמים תצטרכו להוציא כסף הרבה לפני שתראו אותו חוזר. אתם צריכים להבטיח לעצמכם שאתם לא נשברים אחרי הצעה אחת או שתיים שלא מרויחה לכם. לוקח זמן למצוא את ההצעות שהכי מתאימות לכם, וגם לוקח זמן לפתח יכולות והבנה שיווקית וטכנולוגית מספקת על מנת לראות רווחים.

כשמתחילים עם שיווק שותפים חייבים סבלנות ואורך רוח, והתמדה

אם אתם רוצים לעסוק בשיווק שותפים – זה דורש הרבה אורך רוח, סבלנות והתמדה וגם אופי מסוים. אם יש לכם את זה – עברתם את המשוכה הראשונה בשיווק שותפים שמרבית האנשים לא צולחים ולא יצלחו אותה. רוצים להתחיל בקטן? מומלץ לפתוח חשבון ברשת וויסל – יש שם הרבה הצעות שמתאימות לישראלים שמתחילים באפילייאייט מרקטינג ועוד יותר מומלץ להקים בלוג הכי בזול שיש, כולל אחסון והתקנה של וורדפרס כולל דומיין, כמו העסקה שמציעה החברה הזו ב – 3.95$ לחודש כולל התקנת הוורדפרס, דומיין ואחסון.

איך מתחילים עם שיווק שותפים

איך מתחילים עם שיווק שותפים – אתה מוצא ולומד ידע מקדים

אי אפשר לצאת לדרך בשיווק שותפים בלי לדעת שום דבר באונליין מרקטינג. פשוט אי אפשר. סורי. תהיו ריאליים ואל תקשיבו להבטחות של גורואים למיניהם. אתם כן צריכים לדעת SEO, אתם כן צריכים לדעת PPC, אתם כן צריכים לדעת איך משווקים ומהו שיווק, אתם כן צריכים לדעת איך לעקוב אחרי ההמרות שלכם, איפה רוכשים את הידע הזה? באינטרנט, בבלוגים, (גם בבלוג הזה יש לא מעט ידע שיכול לעזור לכם להתקדם בתחום).

איך מתחילים עם שיווק שותפים

ידע קריטי במיוחד לשיווק שותפים הוא ידע טכני בסיסי וטכניקות מכירה באינטרנט

אתם כן צריכים לפתח מעט יכולת טכנית לדוגמא, כשתצטרכו לעדכן וידג׳טים או כל מיני פוסטים ואלמנטים בדפי הבלוג או האתרים שתקימו. תמיד צריך ללמוד פלטפורמות חדשות לשווק בהן, או מערכות ניטור והמרה להיות מאותגרים מהן. אם אתם טכנופובים, לא בטוח שזה יהיה כזה קל.

בנוסף, אתה צריך לדעת טכניקות של מכירות (לדוגמא, להעצים כאב כדי לחזק רצון לרכישה, SOCIAL PROOF וכו'). לא חשוב לדעת כמובן הכל ביום בו אתה מנסים להתחיל ולשווק איזשהי הצעה באינטרנט, אבל ככל שיעבור הזמן, אתה תצטרך לדעת יותר כלים בשיווק באינטרנט.קרא את הפוסט הזה אם אתה רוצים לדעת איזה ידע מקדים ממש חשוב שיהיה כאשר אתה יוצא לדרך עם שיווק שותפים?

איך מתחילים עם שיווק שותפים?אתה מוצא את התכנית/תכניות שיווק שותפים שמתאימה לך

לא בטוחים איך כדאי להתחיל לחפש תכנית שיווק שותפים שתתאים לכם? מומלץ לקרוא את הפוסט הזה.

מאוד מאוד קשה ולוקח לעיתים זמן עד שמוצאים את התכנית הנכונה בשיווק שותפים. זו שתעביר אתכם ממצב של "מוציאים כסף" ל"משווקי שותפים" או "אפיליאייטס" שמרוויחים אשכרה כסף. תאמינו לי שברגע שתראו את העמלה הראשונה נזקפת לזכותכם באחת מרשתות השותפים או תכנית האפיליאייט הספציפית אתם תמותו מגאווה עצמית שהצלחתם להרוויח כסף לבד באינטרנט, ומשם זה עניין פסיכולוגי שיגרום לכם לרצות להתמיד ולהמשיך בדרך הזו של שיווק שותפים. זו הנקודה הכי חשובה. הנקודה בה אתם רואים כסף אמיתי נזקף לזכותכם, לכן חשוב מאוד לא להתייאש בשלב בו מחפשים את ההצעות הנכונות והמתאימות לכם. ברגע שתמצאו את האחת, או את הכמה האלו שיושבות לכם בול ומרוויחות לכם, אתם תתמידו וזה יפתח לכם את הדלת להצלחה.

איך תמצא את התכנית או המוצר שמתאים לך לקדם?

תשוטט בגוגל, ותחפש עד שתמצא. עד שתמצא תכנית שהעמלות שלה נשמעות לך סבירות. מה זה סבירות? זה תלוי. אם המוצר מאוד קל למכירה באופן יחסי, גם עמלה של כמה דולרים יכולה להיות מעולה אם אפשר להביא הרבה המרות. אם מדובר במוצר ״קשה״ יותר (הכוונה במוצר קשה הוא שההחלטה לגביו יותר ״כבדה״ לדוגמא קניית מחשב נייד מול הורדת תוכנת אנטי וירוס… עמלה על קניית מחשב נייד עבורך כאפיליאייט יכולה להיות 100 דולר, ועבור הורדת תוכנת אנטי וירוס יכולה להיות 3-4 דולר…

איך מתחילים שיווק שותפים בפועל?

רוצים להתחיל עם שיווק שותפים בישראל? התחלה קלה תהיה לפנות לוויסל או לקליקאון, אלו 2 רשתות שיווק השותפים הגדולות בישראל. רוצים לצאת לחו"ל? רשתות שיווק שותפים גדולות יש בסטוקים. נורא תלוי מה אתם רוצים לקדם. לא לכל אחת ניתן להתקבל בקלות. רשתות שותפים כמו CJ (COMMISION JUNCTION) לרוב תאשרנה את כל מי שרוצה להתחיל לקדם את ההצעות שלהם, שלרוב מכילות מותגי ענק בעולם – Godaddy, h&m ועוד. היתרון של CJ הוא שהם באמת מציעים הרבה אופציות למתחילים. מוזמנים לנסות. יש גם את NEVERBLUE ו – Clickbank, ועוד רבות וטובות. פשוט תעשה גוגל.

שיווק שותפים איך מתחילים – שלב רביעי – שיפור מתמיד ובלתי פוסק של היכולות והידע שלך בעולם האונליין ושיווק שותפים!

אחרי שמצאת יכולת לעשות קצת כסף, תצטרך לחזור לשלב הלמידה, ובעצם משלב זה, תמשיך ללמוד לאורך כל הדרך שלך בתחום. כל הזמן לומדים עוד טכניקות פרסום ושיווק, עוד פלטפורמות חדשות שנכנסות (מי חשב להקים קמפיינים באינסטגרם לפני שנתיים?), או לינקדאין? פייסבוק לדוגמא כל פעם מחדשים עם אופציות חדשות לפרסום (ריטרגטינג, LEAD ADS וכו').

בקיצור – הלמידה היא בלתי פוסקת ותצטרכו לרכוש כל פעם ידע חדש ועדכני, וזה בסדר, כי זה המקצוע. כן, אפיליאייט מרקטינג זה לגמרי מקצוע. זה מקצוע שדורש מהעוסקים בו להיות אנשי שיווק, מכירות, קידום אתרים, וובמסטרים, ואנליסטים.

לסיכום, שיווק שותפים למתחילים בהחלט טומן בחובו לא מעט עבודה. צריך להתכונן ליציאה לקרב, ולהפסדי כסף לעיתים, נקרא לזה "שכר לימוד של המקצוע". אח"כ צריך ללמוד לא מעט, לצאת לדרך, לפרפר בין הרבה אתרי רשתות שותפים, לחפש אחר ההצעה/הצעות שיהיו לכן הכי נוחות לשיווק, ומשם להמשיך ללמוד כל הזמן, לאורך כל הדרך בכל מה שנוגע לשיווק באינטרנט. מסובך? ברור. כבר אמרנו ששיווק שותפים לא מתאים לכל אחד.

רוצה להתחיל לשווק את פלוס500? מתחילים כאן

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>