ניהול רשימת תפוצה – מי החברות המובילות בישראל?

ניהול רשימת תפוצה

ניהול רשימת תפוצה הוא בעצם אמצעי שיווק באי מייל, אלמנט ותיק יחסית, שממשיך להיות אפקטיבי גם היום. אם מישהו אומר לכם ששיווק דרך אי מייל כבר מת או שניהול רשימות תפוצה כבר פאסה, הוא טועה בהחלט. אי מייל מרקטינג כל הזמן משנה פנים, ועכשיו הוא עדיין רלוונטי מתמיד, אבל צריך לדעת להשתמש בו נכון וגם צריך לדעת עם איזו חברה לעבוד. בפוסט זה אסקור את החברות המובילות והעיקריות בישראל בתחום ניהול רשימת תפוצה, הכוונה לספקיות ניהול רשימות התפוצה והשיווק באי מייל, ומה מספקת כל אחת מהן. וכן, הספק ממנו רוכשים את ניהול רשימת התפוצה הוא גם זה שיספק לכם (או לא יספק לכם, תכף תקראו מי מספק מה), את הפופ אפ להרשמה לרשימת התפוצה שקופץ כשנכנסים לאתר.

רב מסר

יתרונות:

רב מסר נחשבים טובים בישראל באופן כללי. המערכת יחסית איכותית ומאפשרת הרבה גמישות. הם מספקים תמיכה מלאה כמובן לעברית, והם יחסית נוחים ואינטואיביים לתפעול. שירות לקוחות מצוין! מהטובים שנתקלתי. עונים מהר בטלפון לכל שאלה. בנוסף, יש מדריכי שיווק באי מייל מאוד מפורטים באתר של רב מסר שגם נשלחים כסדרת מסרים (מדגימים טוב את השירות שהם נותנים בעצמם) למי שהוא מתחיל עם המערכת של רב מסר. 

חסרונות:

יקרים יחסית למתחרים. הבעיה איתם זה המחיר. הם ממש לא זולים, המנוי הבסיסי שלהם עולה כ – 95 ש"ח בחודש – זה ממש לא מעט. על 95 ש"ח בחודש מקבלים שליחת כ – 6,000 "מכתבים", ל – 0-1000 רשומים ברשימת התפוצה. כלומר, לא משנה אם יש לכם 2 רשומים, 200 רשומים או 1000 רשומים אתם משלמים כ – 95 ש"ח בחודש. בנוסף, חשבון ההתנסות הוא בחינם לתקופה של שבועיים ובמידה ובשבועיים הללו צברתם נרשמים לרשימת התפוצה שלכם – לאחר שבועיים לפתע החשבון ייסגר וייחסם, ורק תשלום יפתח עבורכם את רשימת התפוצה שצברתם ברב מסר. לא כ"כ נחמד בעיני שכן אם החלטתם אחרי שבועיים שאתם לא רוצים יותר, לא תראו את האנשים שנרשמו לרשימה שלכם אלא אם כן תשלמו. בנוסף, יש בעייתיות מסוימת עם יצירת פופ אפ הרשמה לאתרים. אתם יכולים לצאת מגדרכם עד שתצליחו ליצור (אם תצליחו ליצור) פופ אפ הרשמה נורמלי עם רב מסר. הם יוצאים לא כ"כ מעוצבים. נדרשת יכולת מאוד יצירתית כדי ליצור פופ אפ שנראה כמו שצריך. בנוסף, העיצובים שלהם של הטפסים מאוד לא מחמיאים וקשה מאוד לעצב אותם כראוי.

VIPLUS

יתרונות:

המערכת שהרשימה אותי הכי הרבה היא זו של VIPLUS. ששינתה את שמה למערכת smoove. למה? קודם כל, יש בה מסלול קטן חינמי, בניגוד לאחרות שאחרי תקופה מאוד קצרה של ניסיון, חוסמות את החשבון לפעילות. במערכת Smoove יש חשבון חינמי שמאפשר עד 200 נרשמים ושליחת 2000 מיילים בחינם. כלומר כל חודש אתם יכולים לדוור 10 פעמים ל – 200 נרשמים בחינם. זה נחמד מאוד בשביל ההתחלה ובשביל ההתנסות ללא התחייבות. המסלול הבא של smoove הוא בין 0-500 רשומים ברשימת התפוצה, וכאן מספר המיילים ללא הגבלה. מסלול זה עולה 49 ש"ח – שווה ביותר אם משווים לדוגמא ל- 95 ש"ח שעולה לדוגמא ברב מסר המסלול הבסיסי.

חסרונות:

טרם מצאתי כאלו, מאמינה שיימצאו בהמשך. אולי אפשר לומר שיש הרבה קטגוריות ותתי קטגוריות וזה יכול קצת לבלבל את מי שנמצא במערכת של VIPLUS אבל בסה"כ אין תלונות. מוכנים לנסות? בבקשה.

אקטיב טרייל

אקטיב טרייל חברה נחמדה, אבל פשוט יקרה מאוד! המסלולים שלהם כולם בתשלום. המסלול הכי קטן הוא בתשלום של כ – 59 ש"ח לחודש, וכולל עד 500 רשומים ברשימת התפוצה. עם זאת, אין הגבלה על נפח הדיוורים, אפשר לשלוח כמה דיוורים שרוצים לאותם 500 אנשים. למעשה, כל חבילות הדיוור של אקטיב טרייל הן ללא הגבלה על כמות הדיוורים, זה נחמד, אבל זה בא על חשבון העובדה שהם יקרים. לשיקולכם מה חשוב לכם יותר. רוצים קוד קופון הנחה לאקטיב טרייל? בבקשה: AUG894. עם הקוד הזה אתם נכנסים להרשמה עם קוד הקופון כאן ואז אתם זכאים להנחה.

מיילצ'ימפ

לא ממליצה לגעת למי שרוצה תמיכה בעברית. העברית אצלם מסורבלת מאוד. ייקח להם זמן די רב עד שתצליחו להגיע לטופס יפה ומעוצב מרוטל (מלשון RTL כלומר רייט טו לפט, יענו בעברית). אל תגשו למיילצ'ימפ, אלא אם כן אתם בשוק בינלאומי, ושם מיילצ'ימפ כבר נותנים מענה לא רע בכלל.

בקיצור – כשרוצים ניהול רשימת תפוצה או ניהול רשימות תפוצה (ברבים) כדאי מאוד לעשות בדק בית רציני ולעשות מחקר שוב לפני שבוחרים ספק לניהול רשימת התפוצה, כי כפי שכתוב למעלה, חלק מהחברות "סוגרות" בתוכן את הנרשמים לאחר שפגה תקופת הניסיון וחבל. אני אישית מכירה לא מעט אנשים שניסו את אחת החברות, צברו בזמן קצר של תקופת הניסיון עשרות נרשמים לרשימת התפוצה ואח"כ נאלצו לשלם כדי לצפות בה בחזרה. בהצלחה בבחירת הספק הנכון לניהול פעילות השיווק שלכם באי מייל.

יש לכם טיפים איך לבחור נכון ספק לניהול רשימת התפוצה שלכם? יש לכם המלצות על ספק כזה או אחר? מוזמנים לכתוב בתגובות.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>