מה זה ppc?

מה זה ppc

PPC זה pay per click, שזה אומר בעצם תשלום עבור קליק. PPC זו שיטת תשלום עבור כל קליק שהמפרסם מקבל. שיטה זו מקובלת בפייסבוק אדס, בגוגל אדוורדס ובהרבה פלטפורמות פרסום נוספות בדיגיטל. למעשה, מרבית הקמפיינים היום באינטרנט מנוהלים בשיטה זו. פעם היה מקובל לשלם גם עבור ״1000 חשיפות״. 1000 חשיפות נקראו בזמנו cpm – cost per mil. מדד זה כבר כמעט לא קיים היום. מה זה seo?

PPC – הדרך המהירה והטובה ביותר לצמוח בשנת 2020

זה נכון שכדאי מאוד לצמוח אורגנית דרך גוגל. עם זאת, זה דורש הרבה ידע ומקצועיות וגם זמן וסבלנות. לכן, ppc נכנס לתמונה. מייצר טראפיק כבר בשלב הראשון שיכול להביא אתכם לנקודה בה כבר משתלם לכם לקדם את האתר דרך SEO. למה? כי האתר כבר מרוויח. כי כבר יש טראפיק. זה סופר קריטי כדי לייצר מומנטום חיובי. תתחילו מ – ppc כי התוצאות יגיעו מהר ויעזרו לכם לשמור על אופטימיות עד שתגיע ההצלחה האורגנית.

מה הקשר בין CPC ל – PPC?

PPC (תשלום עבור כל קליק, פיי פר קליק זוהי שיטת הפרסום. לעומת זאת, CPC זוהי העלות המדויקת שמשלמים עבור כל קליק שמתקבל בקמפיין (cost per click)

איך משיגים CPC זול בתור מפרסמים או בתור משווקי שותפים?

הסוד הוא פשוט: פשוט צריך להיות טובים. המודעה שלכם צריכה להיות טובה. צריכה להיות רלוונטית, ואם היא כזו – היא תקבל אחוז הקלקה גבוה (מהו אחוז הקלקה?) מה שיגרום לגוגל או לפייסבוק או איפה שאתם מפרסמים לחשוב שהמודעה שלכם טובה, ולתת לכם עלות לקליק נמוכה (ppc). איך יוצרים מודעת ppc מעולה?

איך יודעים האם העלות לקליק טובה?

לא יודעים. בגדול, זה מאוד תלוי בתחום. יש תחומים, כמו פורקס לדוגמא. שם עלות לקליק יכולה להיות 10 דולר וגם 20 דולר, וזה סביר. אם לדוגמא, על כל 5 קליקים יש המרה. זה 100 דולר לדוגמא שהוצאנו (20 לכל קליק). אם על כל המרה שהבאנו לפלטפורמת המסחר משלמים לנו 500 דולר. אז בעצם אנחנו מרוויחים 400 דולר על כל מכירה בניכוי ההוצאות על הפרסום. לכן, מאוד תלוי בתחום. מאוד תלוי על כל כמה קליקים מייצרים המרה. תלוי מה מקבלים בתמורה. בקיצור – מאוד מאוד תלוי. בהרבה פרמטרים.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>