מה זה אפיליאייט?

מה זה אפיליאייט

מה זה אפיליאט? אפיליאט (או משווק שותפים בשמו הנוסף) הוא פשוט ״מתווך״. כן, כן, מה ששמעתם. מה? כן, כן, מה ששמעתם. מתווך בעסקאות (כן, כן) ברחבי האינטרנט. אפיליאט הוא בעצם הקונקטור, המחבר בין זה שרוצה לקנות לבין זה שרוצה למכור. מה שהרבה אפיליאייטס עושים היום זה מקימים אתר באחסון ממש זול, שגם מתקין להם בכמה לחיצות כפתור וורדפרס (בלי לדעת בכלל קוד או משהו, חברת האחסון דואגת להקמה של הוורדפרס) ואז האפיליאט מתחיל להכניס תוכן לאתר, ולקדם שם קישורים למוצרים שמהם הוא מרוויח כסף. לחברת האחסון הזו, יש תכנית שב – 3.95$ מקבלים הקמה של אתר וורדפרס בלחיצת כפתור, כולל אחסון ותעודת ssl.

מה זה אפיליאט

על מה האפיליאייט מקבל כסף?

האפיליאייט מקבל עמלה עבור הצלחה של מכירה, של ליד, של הורדת תוכנה . עד שהוא יביא מכירה עבור העסק שהוא מקדם, יכול להיות שגם יהיו לו הרבה הוצאות – לדוגמא קמפיינים שהוא מעלה, דפי נחיתה שהוא בונה וכו׳.. אבל הוא אינו מקבל תשלום עבור כל ההוצאות הנלוות למכירה כמו הקמפיינים שהוא מעלה, אלא אפיליאט מקבל תשלום פר עסקה, פר ליד או פר הורדה של תוכנה וכו׳ (תלוי בקמפיין ובמוצר שהוא מקדם). לכן, חשוב לבחור תכנית שותפים רווחית שתספק רווח טוב ומספק עבור המאמצים שלכם. מיהי תכנית שיווק השותפים הכי רווחית שאני מכירה?

אפיליאט

אז אתם שואלים אולי מה ההבדל בין אפיליאייט לאפיליאייט מרקטינג למשווק שותפים לשיווק שותפים?

אין הבדל. כולם אותו שם לאותו דבר. משווק שותפים שעושה אפיליאייט מרקטינג (שיווק שותפים). הכל זה אותו דבר, פרט לשיווק רשתי שזה משהו אחר ולא להתקרב. לא מומלץ.

אז כמה אפיליאייט יכול להרוויח?

זו באמת שאלת מיליארד הדולר ואין עליה אף תשובה. להיות אפיליאייט זה עיסוק עם הרבה עבודה. עם זאת, יש אנשים שישקיעו את הנשמה ולא יראו שקל. יש כאלו שישקיעו שבוע של עבודה ויתחילו לראות הכנסה צדדית. אין נוסחאות קסם בסיפור הזה ושינוחו מהר הגורואים שמבטיחים כסף מהיר ויאכטה ביוון עוד השנה.

אפילאייט

תעבדו קשה, תצברו ידע וניסיון והבנה של התחום ואז תתחילו להרוויח, אם תתמידו. פה יש כמה קישורים חשובים במיוחד אם אתם רוצים להתחיל: איך מתחילים עם שיווק שותפים? , מה הדבר שבלעדיו אי אפשר להצליח בשיווק שותפים? ״האם חייבים ידע מקדים על מנת לעסוק בשיווק שותפים? ״איזה אופי אתה צריך שיהיה לך כדי להצליח באפיליאייט מרקטינג? מהי תכנית שיווק השותפים הרווחית ביותר? כך תבחר תכנית שותפים שתתאים לך הכי הרבה!

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>