כך תתקדמו אורגנית בגוגל!

איך מקדמים אורגנית? טוב, הבנו כבר שקידום אורגני בגוגל מורכב מהרבה מאוד אלמנטים ושלבי עבודה. ביניהם קידום אורגני דרך תוכן, מהירות טעינת אתר, זמן שהיה, ענייני קוד שונים ומשונים (קוד רזה) ועוד ועוד. בפוסט הזה אני רוצה להתייחס לאלמנט הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי קריטי בעבודת הקידום האורגני שתעשו והוא חוויית המשתמש שאתם מעניקים לגולשים שלכם. רוצים להתחיל מהבסיס? הנה פוסט בסיסי על אלמנטים חשובים בעבודת SEO. לא בטוחים מה זה SEO? כנסו לכאן. רוצים כמה שמות של כלי עבודה עיקריים ב – SEO? כנסו לפה.

seo-1629811__340קידום אורגני בגוגל – חוויית משתמש טובה!

אז ממה מורכבת חוויית משתמש טובה? להלן 3 האלמנטים הקריטיים ביותר!

אלמנט מספר 1: התאמה למובייל!

קידום אורגני התאמה למובייל

אתם חייבים להתאים את עצמכם למובייל, מובייל, מובייל! חשוב לומר.
נכון לשנת 2017, אחוז הגולשים מהמובייל באתרי תוכן לדוגמא, מתחיל להתקרב באופן כללי וגס לאיזור 70-80%. המובייל שולט ובגדול, וחייבים להיות מותאמים למובייל. פשוט חייבים. גוגל נותן עדיפות בדירוגים לאתרים מותאמים למובייל, ובצדק. רוב הגולשים היום נכנסים מהמובייל. נקודה. אם אתם לא מותאמים – צפו חוסר התקדמות אורגנית במקרה הטוב, ובמקרה הרע – עונש מגוגל. ראו הוזהרתם.

אלמנט מספר 2: ממשק משתמש נוח ומזמין

קידום אורגני ממשק משתמשאפשר לקשקש שעות על גבי שעות על העניין הזה של ממשק משתמש נוח, בסופו של דבר, אין כללי אצבע נכונים ולא נכונים. האתר פשוט צריך להיות נוח ונגיש לגולשים. שיהיה נוח לדפדף בין התכנים (במקרה של פורטל תוכן), או בין העמודים (במקרה של אתרי תדמית), או בין מוצרים שונים (אי קומרס). זה לא משנה במה עוסק האתר שלכם, חשוב שהוא יהיה נוח. מה זה נוח? GO FIGURE אבל כשזה נוח, אתם תראו את זה. איך תראו? בזמן השהייה באתר. אם אתם רואים שזמן השהייה באתר כמובן אינו מי יודע מה (בעיקר באתרי תוכן – מתחת ל – 3 דקות שהייה ממוצעת פלוס מינוס, זה אומר שיש לכם בעיה מסוימת ששווה לבדוק לגבי התוכן) אתם יכולים להסיק שאולי יש בעיה בתוכן, או בממשק המשתמש ובחוויית הגלישה באתר. תעשו בדיקה, תבקשו מכמה מכרים שלכם לגלוש באתר, ולהגיש לכם כמה המלצות מבחינתם מה היה יכול לעשות את הגלישה באתר לידידותית יותר.


אלמנט מספר 3: מהירות גלישה באתר

קידום אורגני מהירות טעינת אתרזה ממש מתחבר לממשק משתמש נוח ומזמין ולחוויית הגלישה כולה. אין שום חוויית גלישה אם האתר תקוע ותוקע אנשים. האתר שלכם חייב לטוס! אין אופציה אחרת היום! אין דבר יותר מרגיז מליפול על אתר שאתה מאוד רוצה לצרוך בו תוכן, או לקנות בו משהו, ואתה פשוט תקוע! היום אין לאף אחד סבלנות להמתין יותר משניה עד שהאתר עולה, ואם זה קורה – הגולש כבר ממשיך הלאה! יש היום תחרות פסיכית בין האתרים (לא משנה אם תוכן, קניות, הכל) ואתם בתור בעלי אתרים פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם להשאר מאחורה. לא במהירות הגלישה באתר ולא בשום דבר אחר! איך דואגים למהירות גלישה טובה באתר? כנסו לפוסט הזה.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>