קידום אורגני SEO – איך עושים SEO בפועל?

קידום אורגני SEO

אוהו, איך עושים קידום אורגני SEO? שאלה ענקית. יש עליה כ"כ הרבה תשובות, תיאוריות והתייחסויות שונות. התחום כולו של SEO טובל בהרבה פילוסופיה, שמולה אלו שעושים SEO משתמשים בהרבה כלים שבפרקטיקה. בפוסט נסקור בעיקר איך עושים SEO, כלומר את האלמנטים והדברים הכלליים שמרכיבים את עבודת ה – SEO. אם אתה רוצה להיות מהרציניים בתחום ולקדם טוב את האתרים שלך, דבר ראשון שהייתי שוקלת (וגם קונה) זה חשבון ב –semrush. בלי זה, זה פשוט כמו לנהוג בלי ווייז ובלי מפה ולקוות להגיע ליעד. אם אתם רוצים לקרוא על כלי עבודה של מקדמי אתרים ואנשי SEO קראו את הפוסט הזה. אם אתם רוצים לדעת מה השתנה בתחום ה – SEO בשנים האחרונות, קראו את הפוסט הזה, ואם אתם אפילו לא בטוחים ממש מה זה SEO – קראו את הפוסט הזה.

איך עושים קידום אורגני SEO?

דבר ראשון שצריך לזכור הוא שכבר מזמן לא מדברים על מניפולציה של מנועי החיפוש. לא, לא ושוב פעם לא! פעם, לפני כ – 10 שנים, כשתחום ה-  SEO היה יחסית עדיין בחיתוליו, אפשר היה לבצע מניפולציות. איזה מניפולציות? כל מיני קישורים וחוות קישורים, קניה של קישורים בכסף. היה אפשר לזבל את התוכן, להכניס הרבה פעמים את "מילת המפתח". אפשר היה לקבל דירוגים מאוד גבוהים במנועי החיפוש עם עבודה מאוד קלה באופן יחסי. היום הדבר שונה. אמנם עדיין יש חשיבות גדולה מאוד לקישורים. נכון. עם זאת, הקישורים צריכים להיות ממקורות מאוד ספציפיים, לדוגמא אתרים סמכותיים – אתרי לימודים, אתרי ממשלה, אתרי תוכן גדולים בתחומים משיקים לתחום של האתר אותו אתם מקדמים וכו'. קישורים הם חשובים אבל צריך לדעת שמניפולציה גם בקישורים לא תעבוד לאורך זמן.

SEO דרך תוכן, כי התוכן הוא המלך

היום, הדבר הכי חשוב לעשות כשמדברים על SEO נכון, ועל קידום SEO איכותי. שתוצאותיו יישמרו לאורך זמן, מדברים על SEO דרך תוכן. התוכן הוא המלך, תמיד הוא היה, והיום יותר מתמיד. קראו עוד על SEO דרך תוכן בפוסט הזה.

אז איך עושים SEO בפועל?

קישורים חשובים לעבודת SEO

תוכן טוב ומטה דאטה מדויקת ולאחר בחינה של תוצאות החיפוש האחרות והמתחרים

מהירות טעינת האתר

עבודה צמודה מול וובמסטר טולס וכלי עבודה אחרים אוטומטיים של מקדמי אתרים

seo מורכב מחוויית משתמש טובה

חוויית משתמש טובה = זמן שהייה גבוה באתר = באונס רייט נמוך = שיפור מתמיד בדירוגים

זה מתקשר לסעיף הקודם. במידה ואתם דואגים לכך שמהירות טעינת האתר תהיה נמוכה וטובה, חווית הגולשים תהיה טובה יותר. במקרים כאלו, אם הגולש מבסוט – הוא נשאר יותר זמן באתר. נשאר יותר זמן באתר = צופה ביותר דפים=באונס רייט נמוך יותר=דירוגים גבוהים יותר לאורך זמן. זו משוואה שתמיד מתקיימת. גולש מבסוט = גוגל ומנועי חיפוש מבסוטים מהאתר. כי בסוף – מנועי החיפוש מעוניינים לגרום לחוויית משתמש טובה ולהציג במקומות גבוהים אתרים שמספקים חוויה טובה ואיכותית לגולשים. תדאגו שחוויית המשתמש תהיה אולטימטיבית ואתם על הסוס מבחינת SEO.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>