איך קונים דומיין?

איך קונים דומיין

איך קונים דומיין? זה באמת פשוט וקל. אל חשש. אם אתם פוחדים מדברים טכניים, ולא בטוחים איזה דומיין לקנות, איפה לקנות דומיין, או כמה אמור לעלות דומיין, זה המקום הנכון להיות בו. אסביר בפשטות כל מה שאת או אתה צריכים לדעת כדי לקנות דומיין (כתובת מתחם) בקלות ובמהירות.

אז איך קונים דומיין? דבר ראשון חושבים על שם (אח״כ כל העניינים הטכניים)

לפני שאת או אתה רצים לקנות דומיין -תחשבו טוב טוב על השם של הדומיין. אם זה עבור עסק שלך – האם תרצה שהדומיין יהיה שם העסק?במידה והתשובה כן, מה תרצה שיהיה כתוב? אם במקרה כתובת הדומיין שביקשת לרכוש כבר תפוסה – תחשוב טוב אולי שווה לך לשנות את השם של העסק, על מנת שהדומיין (כתובת האינטרנט שלו) יהיה פנוי לרכישה ותוכלו להיות עם שם דומיין כמו שם העסק שלכם.

דבר שני – נכנסים לספק דומיינים ומבצעים בדיקה של השם שתרצו

שלב שני בתהליך הבאמת באמת לא מסובך של לקנות דומיין, הוא להכנס לספקיות אינטרנט המספקות אפשרות לרכישת דומיין. זה יכול להיות live dns שאני אוהבת מאוד לקנות בו את כל הדומיינים שלי. לגמרי אפשר לרכוש דומיינים דרך godaddy (ואפילו מומלץ – הם מצוינים בדומיינים). זה יכול להיות כל ספק שמציע למכירה דומיינים, רק תשתדלו לקנות מחברה גדולה ומוכרת.

איך קונים דומיין

דבר שלישי – אל תשלם יותר מדי על דומיין

דומיין לא אמור לעלות הרבה כסף. ממליצה לקרוא את הפוסט שכתבתי על כמה עולה דומיין בארץ כדי לקבל סדר גודל. דומיין טוב (מה זה טוב בעצם?) הוא דומיין שעונה על הצורך של העסק. שהשם שלו לא ארוך מדי, שם העסק או כל שם אחר שנראה לכם. חשוב שיהיה יחסית קצר. זה ממש ממש קריטי שיאמר משהו על העסק – או שיהיה זהה לשם העסק, או משהו שמתחבר לשם העסק. אפשר גם להכיל את ההבטחה של המוצר לדוגמא ״,bestwomenclothes.com" לאתר אי קומרס עם מלא המלצות על רכישות שוות של בגדי נשים לדוגמא. אל תתפתו לשלם הרבה על דומיין פשוט. באמת שאין צורך. בפוסט הזה תוכלו למצוא איך מתחילים להקים אתר. פה תוכלו לקרוא על איך מתקינים וורדפרס בחמש דקות בלי לדעת קוד

Share This Post
Have your say!
10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>