פלוס500 – תכנית שיווק שותפים

פלוס 500 תכנית שיווק שותפים

תכנית שיווק השותפים של חברת פלוס500 היא באמת תכנית מפרגנת. התשלום עבור כל שחקן שתעבירו אליהם הוא מאוד מאוד גבוה. אם אתה בעל אתר, מדיה כלשהי, בלוגר, מוביל דעה או כל נכס דיגיטלי אחר עם טראפיק מכובד הקשור לתחום – תוכל להפנות לפלוס500. הם עוברים ידנית על כל אתר ומאשרים/לא מאשרים אותו כמקור תנועה לגיטימי. דרך הקישור הזה תוכלו לקבל עמלה מאוד גבוהה עבור כל יוזר שתפנו למערכת המסחר של פלוס 500.

plus500 – תכנית שיווק שותפים אבל לא רק

אם לא תרצה להפוך למשווק של פלוס 500 אתה יכול להתחיל במקום זה לסחור דרך פתיחת חשבון דמו. תוכל לנסות על כסף מדומה, בלי להסתכן על ההתחלה עם כסף אמיתי. ברגע שתתחיל לצבור תאוצה ונסיון, תוכל לעבור לכסף אמיתי. מוזמן

אתה מוזמן להתחיל לנסות את הדמו כאן.

כשאתה בוחן תכנית שתרצה לשווק – כדאי מאוד שתבדוק את שורת הרווח שייצא לך מזה

כשאתה חושב על איך לבחור תכנית שיווק שותפים או על איך להתחיל עם שיווק שותפים, תחשוב ותבדוק קודם כמה התכנית משלמת לאפיליאייטים. אין דבר יותר מבאס מלהשקיע שעות וימים של עבודה. על פוסטים. בלוג מושקע, על קידום ממומן. על מודעות ppc מצוינות. ואז לגלות שהעמלה בכלל לא שווה את כל הסיפור הזה. כדאי לך לתכנן מראש. קח את העמלה וחשב לפיה את דרך הפעולה שלך. אם העמלה גבוהה, היא מאפשרת מרווח מבחינת הקידום. מבחינת כמה כסף תשקיע בכל אפשרות קידום שלהם.

בתכנית שיווק השותפים שלהם אין אפשרות לקדם לא דרך אתר או בלוג. כלומר, אסור שיווק ישיר דרך לינקים לדוגמא. אתה חייב מקור תנועה משלך. מקור ממנו תזרים תנועה לאתר של plus500. פלוס500 באמת משלמים הרבה כסף על כל הפנייה של שחקן אליהם. התשלום שלהם מאפשר להשקיע יפה בעבודת seo לדוגמא שתדחוף את הבלוג או האתר שלך קדימה.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>