לא נמאס לכם להתבאס כל יום מחדש על חברת האחסון שלכם?

אחסון אתר

הבעיה מוכרת וידועה. לכל מי שעוסק באפיליאייט מרקטינג. לכל מי שעושה דיגיטל מרקטינג, אונליין מרקטינג. לכל משווק בדיגיטל, לכל מנהל שיווק בדיגיטל. לכולם זה ככה. לא מצליחים למצוא את החברה שבה ניתן לאחסן בכיף את האתרים בלי לדאוג. בלי לחשוש. האתר נופל. האתר לא זמין. האתר עולה כ״כ לאט שבא למות. אז מה עושים?

אחסון אתר

אז איזו חברת אחסון עומדת בכל הציפיות תמיד?

החברה הזו, שתכף אמליץ עליה משרתת אותי נאמנה כבר יותר משנה. זו חברה שהשירות בה הוא לא בסטנדרט ישראלי. השירות הוא אישי, בטלפון ובמייל. הם עונים תוך 4 שעות על כל פנייה. באדיבות. אם צריך, הם גם מתקשרים אליך. הם אמינים ונעימים ועושים מעל ומעבר למה שהם צריכים. בנוסף, הם יעבירו לך את האתר מהאחסון הקודם בעצמם. ניתן לייצר אצלם סביבת פיתוח בקליק אחד עבור האתר ועוד המון פיצ׳רים שאני לא מאמינה שקיימים בחברת אחסון שהיא ישראלית. הם מדהימים בעיני. כולל ממשק סופר ידידותי ונח למשתמש.

שמעו, כן. יש לי עמלה ממכירות שם. אבל גם קוד קופון לתת לכם, כך שתקבלו הנחה. (בהמשך הפוסט מופיע הקופון)*.לא, בחיים לא אמליץ על משהו שאני לא משתמשת בו בעצמי ומרוצה עד הגג. . איך תבחר חברת אחסון לאתר?

חברת אחסון שאתם משתמשים בה לאורך זמן – חייבת לנטוע בכם תחושת אמון

אתם יודעים למה אני עומדת להמליץ לכם על חברת upress? (ויש גם קופון UPO5MORBO) כי זו חברה שהגעתי אליה לאחר שנכוויתי באופן רציני מהאחסון הקודם שלי וממש גרמה לי להאמין מחדש בחברות אחסון אתרים. בחברת האחסון הקודמת האתר היה נופל הרבה, ונעלמו לי קבצים מהשרת. בקיצור – בלאגן שלם. איך תבחר חברת אחסון לאתר?

ביופרס החזירו לי את האמון בחברות אחסון. בחיי. אני מאחסנת בהם מספר אתרים שלי ומרוצה מהם עד היום אין תלונה אחת. האתר לעולם לא נפל, אין דבר כזה לקבל מייל שהאתר נפל כרגע.. אין דבר כזה. השירות נעים, כולל ומקיף. אם מעניין אתכם – כנסו מכאן וקחו קוד קופון UPO5MORBO זה יקנה לכם הנחה קטנה ונחמדה על חבילות האחסון שלהם.

אחסון אתר

רוצים לעדכן על עוד חברות אחסון מומלצות? שלחו בתגובות. ומילה אחרונה לסיום – מה שלא תעשו – אל תקחו אחסון ב – 1.99$ לחודש על שרת שיתופי בו מאוחסנים מיליון אתרים וגם אתם יחדיו. תחשבו על זה, זה כמו לישון עם מלא אנשים ביחד. סיכוי גבוה שבבוקר תקומו חולים כי לאחד מהם הייתה איזו שפעת נחמדה שהדביקה אתכם בלילה. לא נשמע נעים במיוחד, נכון? גם האתר שלכם לא רוצה להיות חולה, תאמינו לי. ולא להדבק בשום דבר. תנו לו מה שהוא צריך. תדאגו לו. כאן רוכשים חבילת אחסון איכותית ב – upress עם הנחה בהקשת קוד הקופון – UPO5MORBO

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>