מהם היתרונות בעבודה מול רשתות שיווק שותפים?

רשתות שיווק שותפים יתרונות

אם אתם מתעניינים באפיליאייט מרקטינג, או שכבר התחלתם ואתם לא בטוחים מתי כדאי לעבוד עם רשתות שותפים (affiliate networks) ומהם היתרונות של עבודה מול אפיליאייט נטוורקס כדאי לקרוא את הפוסט הבא. איך בוחרים תכנית טובה לקדם בשיווק שותפים ושתתאים לכם?

יתרון מס' 1 ברשתות שיווק שותפים: זה טוב למי שנמצא בהתחלה

מבלי לגרוע מכך שרשתות שיווק שותפים תומכות ועוזרות מאוד גם למי שנמצא במקום יחסית מתקדם כמשווק שותפים, רשתות שיווק שותפים הן גם טובות למי שנמצא ממש בהתחלה ומנסה להבין מי נגד מי, ומה ואיך. רשתות שיווק שותפים ידידותיות מאוד למי שנמצא בתחילת דרכו בשיווק שותפים מכיוון שהן מספקות שירות והכוונה, גם אישיים. השירות האישי ניתן ע"י אפיליאייט מנג'ר שעוזר למשווק המתחיל להתמצא ולקבל את החומרים השיווקיים להם הוא זקוק.

אפיליאייט מנג'ר ברשתות שותפים עוזר בשיווק ראשוני של ההצעות ברשת ובהתמצאות כללית

דבר ראשון, בכל הרשתות שיווק שותפים המכובדות יש לכל אפיליאייט: אפיליאייט מנג'ר. מי זה ומה זה אפיליאייט מנג'ר? אדם שתפקידו להגדיל מכירות /המרות/לידים עבור רשת השותפים והוא בעצם נותן שירות למס' מסוים של אפיליאייטס שהוא אמון עליהם. הוא נמדד על פי כמות הלידים/המרות שכל האפיליאייטס שלו מביאים והוא גם מקבל או לא מקבל בונוסים מרשת שיווק השותפים בהתאם להכנסות שאתם כאפיליאייטס מביאים לרשת. לכן האינטרס שלו שתצליחו הוא ענק. כי כמה שיותר עמלות שאתם תרוויחו – ככה הוא גם ירוויח יותר. עקב כך, הוא אחראי וגם ידאג לספק לכם כלי פרסום מתקדמים, באנרים בגדלים שתבקשו, חומרים לדיוורים, וכל דבר שיכול לעזור לכם להפיק יותר המרות עבור הרשת בעיקר בגלל שההצלחה שלכם שווה הצלחה שלו. התמיכה הזו מאוד עוזרת כאשר אתם חדשים בתחום, זה גם עוזר להבין טוב יותר מה האפשרויות לשיווק באינטרנט של המותגים, וזה גם עוזר כי האפיליאייט מנג'ר הוא מישהו שתפקידו לעזור לכם להמיר.

יתרון מס' 2 ברשתות שיווק שותפים: נגישות למותגים גדולים וידועים

נניח שקוראים לכם דני. אתם דני, ודני כרגע עובד בהייטק, או שהוא מורה, או שהוא רואה חשבון, זה לא משנה. הוא רוצה להתחיל עם שיווק שותפים. אותו דני מת לפרסם את בנק הפועלים ולהביא להם לידים ולקבל על כל ליד עמלה של כמה עשרות שקלים. א-מ-מה? בנק הפועלים לא מכיר את דני, ולכן אין כמעט שום סיכוי שבעולם שהוא יאפשר לדני לשווק אותו, מכיוון שהוא לא מכיר את דני. נקודה. חוץ מזה, לבנק, שהוא גוף אדיר ומסועף אין יכולת להתנהל מול דני באופן עצמאי.. גופים גדולים לרוב מתקשרים עם רשתות שיווק שותפים שהן מנהלות להם את הקשר עם האפיליאייטס שלהם. לכן, המסקנה היא שכדי לקדם באונליין מותגים גדולים וחברות ידועות, יש כמעט תמיד צורך בהתקשרות מול רשתות שותפים.

יתרון מס' 3 ברשתות שיווק שותפים: PULL ענק של הצעות ממגוון תחומים

ברגע שאתם נרשמים לרשתות שיווק שותפים, אתם פשוט מאפשרים לעצמכם לקבל בבת אחת מגוון רחב של הצעות לקידום מכל מיני תחומים שונים. החל מבנקים, ועד מותגי אופנה, קורסים אונליין, לידים לחברות ביטוח, חברות איפור ועוד. במיוחד בשלב בו מתחילים עם אפיליאייט מרקטינג, כדאי להתחיל עם רשתות שותפים כדי להיחשף למגוון וכדי להבין יותר טוב באיזה שוק כדאי לכם לפעול. לעשות הרבה ניסוי וטעיה, ולראות מה אתם מצליחים להמיר הכי טוב. ברגע שמישהו נהייה אפיליאייט מצליח ומספק הרבה המרות/לידים למותג מסוים, המותג יודע לתגמל אותו היטב, בין אם זה ישירות מולו ובין אם זה מול המשווק דרך רשתות השותפים. למרבית רשתות השותפים גם יש תכניות מדורגות, כלומר על 0-20 לידים מקבלים עמלה מסוימת על כל ליד וליד, ועל כל ליד בין 20-30 לדוגמא, מקבלים עמלה גבוהה יותר וכך הלאה. כלומר, המותגים מנחים את רשתות השותפים (ולעיתים רשתות השותפים מחליטות גם על דעת עצמן) לתגמל שותפים על כמויות גדולות של המרות/לידים. זה מאוד מקובל וזה מה שגורם לתמריץ להביא כמה שיותר המרות/לידים/מכירות.

מכירים עוד יתרונות בשיווק שותפים דרך רשתות שיווק שותפים? מוזמנים להשאיר בתגובות.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>