מה זה קמפיין rlsa? (חיפוש רימרקטינג)

מה זה אפיליאייט

קמפיין rlsa הנו אחד מסוגי הקמפיינים הרלוונטיים ביותר הקיימים היום בגוגל. וכן, פרסום בגוגל זה כבר מזמן לא רק חיפוש, ורשת המדיה. יש היום המון סוגי קמפיינים בגוגל. וכן, חלק מהשמות שלהם הם לחלוטין יכולים להשמע כמו סינית מדוברת לחלקנו. DSK, Smart display ועוד סוגים כאלו ואחרים של קמפיינים הם יציאות וחידושים של גוגל. בפוסט הזה נסביר מה זה קמפיין rlsa ולמה הוא כ"כ טוב לשימוש.

קמפיין rlsa – מה זה?

קמפיין מסוג rlsa זה בעצם קמפיין רימרקטינג בחיפוש. הקמפיין יוצג לקהל צבוע מגוגל, כאשר יחפש מונחי מפתח מסוימים שתגדירו מראש. rlsa זה בעצם קיצור של Remarketing Lists Search Ads והמשמעות שלהם היא בעצם הצגת מודעות חיפוש לקהל צבוע שמחפש ביטויים מסוימים. איך בפועל מעלים קמפיין מסוג כזה? פשוט מאוד: צובעים קהל שנכנס לאתר/מיניסייט/דף הנחיתה שלכם, צובעים אותו בעזרת הפיקסלים של גוגל ואז מעלים את הקהל הזה כקהל בקמפיין ה – rlsa שפותחים. בנוסף, צריך להגדיר מילות מפתח עליהן ירוץ הקמפיין. בואו ניקח דוגמא. נגיד שאנחנו משווקים בגדי ים. (הכי ברע). אז העלינו קמפיין שהביא גולשים לדף הנחיתה שלנו, צבענו בגוגל את הגולשים שנכנסו (קראו את הפוסט הזה אם אתם לא בטוחים איך צובעים קהל בגוגל) ולגולשים הללו מציגים את קמפיין ה – rlsa וקובעים מילות מפתח עליהן נרוץ, במקרה שלנו "בגדי ים", "קניית בגדי ים", "בגדי ים מיוחדים" וכל הסוגים של הביטויים שנרצה לכלול. כמובן חשוב לכלול יחסית הרבה ביטויים, כדי שהמודעות של החיפוש בקמפיין rlsa גם יוצגו, כי אל תשכחו שהן מוצגות אך ורק לקהל הצבוע שלנו, כך שחשובים פה שני אלמנטים בעיקר: 1. שהקהל הצבוע יהיה רחב 2. שמונחי החיפוש יהיו בעלי נפח משמעותי, כדי שהקמפיין יוצג בצורה מספקת וגם יניב תוצאות.

קמפיין rlsa – רקע

קמפיין מסוג rlsa (רימרקטינג חיפוש) קיים בערך שנה וחצי. בחברות וארגונים רבים קמפיינים מסוג זה עובדים מצוין ומספקים עלויות מאוד טובות לליד. למה? תחשבו על זה. זה בעצם שילוב מצוין, בין חיפוש אקטיבי שעושה הגולש למוצר/QUERY מסוים, לבין העובדה שהוא כבר צבוע, הביע כבר איזשהי רמת עניין במוצר/עולם התוכן שלכם, מהסיבה שהוא/היא כבר ביקרו במיניסייט/דף הנחיתה שלכם. כלומר, למחפש גם יש כוונת חיפוש וגם הוא כבר איכשהו מבושל על ידי ביקור בעולם התוכן של המוצר/שירות שלכם. תוסיפו לזה את העובדה שגם ככה עלות ליד בקמפיין חיפוש רגיל לרוב היא הרבה יותר נמוכה מאשר ערוצי פרסום אחרים, אז תוסיפו לזה קהל צבוע שכבר ביקר אצלכם באתר/מיניסייט/דף נחיתה ומחפש עכשיו את המוצר. כלומר, רימרקטינג בחיפוש זה פשוט WIN WIN. זה חיפוש אקטיבי של עולם מסוים/שירות/מוצר מסוים, בשילוב העובדה שזה כבר קהל צבוע שכבר ביקר אצלכם. מה יותר מזה? בשלב זה אתם כבר בעצם ממש יכולים לפגוע ישירות בצורך המדויק שלו. קמפייני rlsa עובדים מצוין, ושווה מאוד לנצל אותם לעלויות נמוכות לליד, ופגיעה בקהל מאוד רלוונטי.

Share This Post
Have your say!
00
1 Comment
  1. מעולה

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>