3 בלוגרים שהפכו את הבלוג הקטן לעסק מצליח מאוד (לא בישראל)

כן. אפשר לעשות כסף מבלוג. גם בשנת 2021. מה שצריך זה להתחייב, להיות רציניים ולהשקיע את כל מה שיש לך בזה. הנה דוגמא לשלושה בלוגרים שעושים כסף טוב מהבלוג שלהם. בחו״ל. גם בארץ אפשר להרוויח, אבל בחרתי 3 דוווקא לא מהארץ. תהנה.

בלוגר #1 שהפך את הבלוג שלו לעסק – anandtech

כשאני כותבת בלוגר אני מתכוונת מישהו שהקים בלוג, אבל יכול להיות שהבלוג הזה כבר לא נכתב היום רק על ידו. הבלוג אנאנד טק נוצר על ידי Anand Shimpi בשנת (לא תאמינו) 1997. רגע, תקומו ותגידו שזה היה פעם, והיום אין הזדמנויות כאלה, נכון? אז זהו, שזה לא נכון! תמיד תמיד תמיד אם יש לך מה לכתוב ואתה מעניין – אנשים יקראו אותך. העולם ענק! תמיד אפשר (ורצוי) לפתוח בלוג בנושא שמדבר ללב שלך. אם תכתוב מהלב – זה יצליח. אנאנד שימפי אהב להתעסק באלקטרוניקה. הוא התחיל את הבלוג שלו כתחביב שבו הוא פשוט רצה לשתף את הגולשים במה שהוא חושב לגבי לוחות אם של מחשבים.. אח״כ הוא סקר גם דברים נוספים הקשורים למחשבים והיום הבלוג שלו מעסיק עובדים. לפי similarweb זו התמונה של הנתונים הראשיים של הבלוג שלו: 3.39 מיליון גולשים, באונס רייט מדהים של 21.92%! לראות וללמוד ממנו. הבלוג שלו מספר 23 בעולם בקטגוריית האלקטרוניקה. זה מדהים.

אז כמה כסף הבלוג של אנאנד טק עושה?

האמת היא שאף אחד לעולם לא יידע. כן, יש השערות כמה כסף עושים על כל כמות טראפיק. אבל, זה מאוד משתנה בין תחום לתחום. הבלוג של אנאדטק בטוח עושה כסףֿ כי הוא קיים משנת 1997. זה 24 שנים. אף עסק לא חי על חובות במשך כל-כך הרבה זמן. חוץ מזה, קשה מאוד לא להרוויח כסף כאשר יש לך יותר מ – 3 מיליון גולשים בחודש. יש המון דרכים לעשות מוניטיזציה לאתר כזה – מודעות של גוגל, הפניות לרכישת מוצרים כאפיליאייט, שיתופי פעולה, פוסטים ממומנים ועוד.

אף אחד חוץ מהמייסד לא יודע כמה כסף בלוג עושה

אף אחד, פרט למייסד הבלוג (כל בלוג שהוא, בכל תחום!) לא יודע כמה כסף הבלוג המסוים עושה. אפשר להתעסק עד מחר בניחושים, אבל בסוף – רק המקים והמייסד של האתר או הבלוג יודע כמה כסף הוא מרוויח. זה נכון שפעם היה יותר קל לעשות כסף מבלוגים, אבל גם היום יש בהחלט הזדמנויות. אם יש לך מה להגיד לעולם, ויש לך תשוקה לנושא – תפתח בלוג ותתחיל לכתוב. הכי קל להתחיל עם תכנית זולה של אחסון שגם תתקין לך וורדפרס בכמה דקות, ונשאר לך רק להכניס את התוכן שלך. פה יש תכנית מוזלת שמעניקה ב – 3.95 דולר לחודש גם התקנה של וורדפרס, וגם אחסון ודומיין לשנה.

בלוג #2 – moz

בטוח שמעתם על moz. אולי אחד האתרים הכי מוכרים בתחום השיווק בדיגיטל. moz בעצם היה בלוג קטן והיה דבר די קטן עד שהפך למפלצת הדיגיטל שהוא היום. moz הוקם ע״י רנד פישקין וג׳יליאן מוזיג בשנת 2004. זה התחיל כ – seomoz – בלוג של אנשי seo, ומשם הפך לחברת ייעוץ, ולאחריה מוצרי דיגיטל לקידום שהם יזמו. זו דוגמא מעולה ליזמות קטנה, שהפכה ליזמות ענק. האתר של moz לפי similarweb נהנה מ – 2.72 מיליון גולשים, כמעט 4 דפים בממוצע לגולש, ו – 48% באונס רייט. נתונים מדהימים. תחשוב תמיד שהכל התחיל מבלוג קטן. וכן, אז מה אם הם התחילו ב – 2004? גם היום אפשר להתחיל. תמיד אפשר להתחיל. רוצה לדעת איך להתחיל? מוזמן להתייעץ איתי כאן

Share This Post
Have your say!
01

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>