כמה מילים זה פוסט טוב מבחינת גוגל?

איך מתחילים עם שיווק שותפים

כמה מילים צריך בפוסט כדי שהפוסט ייחשב טוב מצידו של גוגל? הרי בסוף, גוגל רוצה לתת חוויה טובה לגולשים. הוא (גוגל) חושב שחוויה טובה זה תוכן ארוך. אין מה לעשות. אז בפוסט הזה ארצה בעיקר להתמקד בנושא המאוד מאוד קטן הזה והוא באמת כמה מילים זה פוסט טוב מבחינת גוגל? כמה מילים גוגל יאהב שתשימו? אין פה אמת אחת מדויקת, אבל גוגל מאוד לא אוהב פוסטים קצרים. בלשון המעטה.

כמה מילים בפוסט

כמה מילים צריך בפוסט טוב לגוגל? לפי yoast מספיקות 300 מילים

אם אתם עובדים עם וורדפרס, אז לפי yoast מספיקות 300 מילים כדי להיחשב ״פוסט טוב״ מבחינת seo ומבחינת גוגל. האמת היא שהיום, 300 מילים ממש לא מספיקות. פחות מ – 600 מילים זה קצת חלש מבחינתו של גוגל. יש האומרים שפחות מ – 1,000 זה פוגע בדירוג ויש כאלו שמדברים על כך ש – 2,000 מילים זה הפוסט הטוב מבחינת כמות מילים שגוגל דורש כדי לדרג גבוה את האתר שלך בגוגל

כמה מילים יהיו בפוסט טוב לגוגל

נכון, לא רק כמות המילים בפוסט חשובה

אז נכון, גם קישורים פנימיים בתוכן, וגם קישורים חיצוניים לתוכן חשובים, אבל שימו לב טוב טוב כמה מילים בעצם מכיל הפוסט שלכם. זה פרמטר סופר דופר חשוב בקידום אתרים אורגני בשנת 2020 והלאה. בין היתר כמות המילים שמכיל הפוסט שלכם משמעותית מאוד לאיך גוגל ידרג (אם בכלל) את הפוסט שלכם על מילות מפתח וביטויים מסוימים. קרא את הפוסט הזה על מה משפיע על דירוג אתר בגוגל – כל הפרמטרים

כמה מילים בפוסט

כמה מילים היינו צריכים פעם כדי לקבל דירוג גבוה בגוגל?

פעם, כשהתחיל עולם ה – SEO היה מאוד מקובל שפוסט של 250 מילים זה ממש פוסט. המגדילים לעשות היו יוצרים פוסטים של 300 מילים, וזה היה ממש וואו. 300 מילים בנושא מסוים! שיחקת אותה! אפילו בהגדרות של התוסף של יוסט כבר די הרבה זמן בש"המינימום המומלץ" הוא 300 מילים לפוסט. כמעט כולם היום עובדים עם התוסף הזה, ולכן כל בלוגר שיוצר פוסט מעל 300 מילים חושב שעשה את שלו.לפחות לפי YOAST. בפועל, זה מאוד רחוק מלהיות נכון.

seo

כמה מילים צריך בפוסט נכון לשנת 2020? 300? 500? 1000?

נכון להיום, כמה שהתוכן שלכם יותר ארוך ומפורט, ככה מצבכם יהיה טוב יותר בדירוגים בגוגל (אם מחשיבים כמובן רק את פרמטר האורך של הפוסט). כן, כן. פוסטים ארוכים מקבלים קרדיט רציני מאוד מבחינת גוגל. גוגל היום מבינים שלא בעיה "לחרטט" 300-400 מילים על נושא מסוים.

מינימום שבמינימום 400-500 מילים לפחות

הסטנדרט שהיה פעם 250-300 הפך היום ל – 400-500 מילים לפוסט. פוסטים קצרים מזה ייחשבו ככל הנראה כפוסטים הרבה פחות איכותיים על ידי גוגל, אולי אפילו ספאמיים. אם אתם בונים על תנועת גולשים אורגנית, אז ממש לא כדאי לכם להסתפק בפחות מ – 500-600 מילים בכל פוסט.

בשנתיים האחרונות נזרקות שמועות שגוגל התחיל להעריך מאוד ולתת משקל בדירוגים לפוסטים שיש בהם יותר מ – 1,000 מילים. זאת בכפוף כמובן לכל שאר הפרמטרים החשובים שצריך לכלול הפוסט כמו תגיות ALT, H1,H2, META DATA, קישורים וכו'.

פתאום כל המאמרים והפוסטים בבלוגים נהיו ארוכים

בנוסף, אפשר לראות בשנה האחרונה את הטרנד שהמון בלוגרים מאוד מנסים להאריך את התכנים. ניכר שאנשים הפנימו שכדאי שהתוכן יהיה ארוך, משמעותי, מלא בדוגמאות ומלמד. ככה גוגל מעריכים אותו יותר, ונותנים לו משקל גבוה יותר בדירוגים על ביטויים רלוונטיים.

כמה מילים פוסט גוגל

מה עושים כשאין הרבה מה לכתוב? איך בכל זאת מעבים את התוכן בפוסט?

כמו שאני עושה בפוסט הזה בדיוק. אין באמת מה לכתוב 500 מילים על כמה מילים זה פוסט טוב מבחינת גוגל, הרי יכלנו לסגור את הפוסט הזה בשלושה משפטים. "מעל 1000 מילים גוגל נותן היום קרדיט בדירוגים. כבר לא מספיק לכתוב 300 מילים בכל פוסט". אבל לא עשינו זאת ככה, נכון? ואיכשהו התוכן גם MAKES SENSE, כלומר לא סתם מרחתי עד כאן 305 מילים…

הנה כמה טיפים לעיבוי תכנים בפוסט עבור גוגל

אז מה עושים כדי למלא כמה שיותר מילים אבל עם איכות? לא סתם חרטוטים? קודם כל, חושבים. חושבים מה עוד אפשר לתבל ולהוסיף לפוסט שיעניין. לדוגמא, דוגמאות שממחישות את הנאמר. דוגמאות מהכרזות של גוגל, או דוגמאות מבלוגים שכותבים פוסטים ארוכים ומקבלים דירוגים גבוהים. חושבים על עצות פרקטיות, מחקרים, מאמרים, וציטוטים. ועוד ועוד ועוד 🙂 ועוד משהו – ככל שהתוכן שלכם ארוך יותר, כך יש לכם סיכוי טוב יותר להמיר גולשים, בין אם להשארת פרטים בטופס צור קשר, או בהקלקה על מודעות של גוגל אדסנס, רכישה באתר וכו׳.

מעוניין בכתיבת תוכן איכותי שיעזור לך להתקדם בגוגל? השאר פרטים

יש לכם טיפים משמעותיים לגבי כמה מילים כדאי שיהיו בפוסט כדי שגוגל ידרג אותו במקום גבוה על הביטוי הרצוי? מוזמנים להשאיר בתגובות.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>