איך בונים מודעת PPC מושלמת?

איך בונים מודעת PPC טובה

תוהים איך לבנות מודעת PPC טובה? מה כוללת מודעת PPC טובה? אולי אתם עוסקים באפלייאייט מרקטינג, אולי אתם בצוות ה -PPC של החברה שלכם, או עומדים בפני ראיון עבודה בתחום ה- PPC.

יודעים מה? זה ממש לא משנה. בכל אחד מהמקרים חשוב לדעת איך בונים מודעת PPC טובה ומנצחת שתזכה ל – CTR גבוה ובהתאם ל – CPC נמוך.

לא בטוחים מה זה CTR? כנסו לפוסט הזה. לא בטוחים מה זה CPC? כנסו לפוסט הזה.

איך בונים מודעת PPC טובה?

אלמנט מספר 1 בכתיבת מודעת PPC מעולה: דיוק למילות החיפוש

בעיקר למתחילים חשוב מאוד לבחור מילת מפתח או מספר מילות מפתח שכולן סביב אותו רעיון, ולבנות לכל אחת ממילות המפתח מודעה יייחודית. לדוגמא: אם אנחנו משווקים קרם נגד קמטים, אז לבנות קבוצת מודעות ומודעות סביב הביטוי "קרם נגד קמטים". אפשר בקבוצת המודעות הזו לכלול את המילים הבאות: "קרם נגד קמטים", "קרם נגד קמטים רציניים", "קרם נגד קמטים עמוקים", "קרמים נגד קמטים", "קרם חזק נגד קמטים", ועוד. כל ביטוי/מילה שמכיל "קרם נגד קמטים" ועוסק באופן כללי (לדוגמא, לא להכניס את הביטוי "קניית קרם נגד קמטים" בקבוצת המודעות הכללית כי לביטוי כזה שהוא כבר מוכוון רכישה מאוד, נבנה קבוצת מודעות אחרת שמדברת כבר למי שמוכן לרכוש!).

אלמנט מספר 2: הטבה ייחודית, מיידית ומוגבלת בזמן!

תמיד תמיד תמיד חשוב לכלול במודעה הטבה ייחודית למודעה, ואשר מוגבלת מאוד בזמן.

לדוגמא: אם אנחנו משווקים קרם נגד קמטים, ההצעה צריכה להיות "20% הנחה, רק 3 קופונים נשארו!". השורה הזו כוללת בתוכה גם הצעה ייחודית, גם מיידית, וגם ברור לכולם שאם רק 3 קופונים נשארו, ההטבה מאוד מוגבלת בזמן, שכן כל רגע שהגולש לא לוחץ על המודעה – ה – 3 קופונים יכולים להיחטף לו ולהגמר.

ההטבה תמיד צריכה להיות מוחשית ומיידית.

אלמנט מספר 3: פנו לכאב ולרגש!

אל תסתפקו במודעה סתמית. אל תכתבו סתם טקסט כמו "לחצו לקבלת עוד פרטים" או "הקרם הכי טוב בעולם".

אל תסתפקו ב"לספר על המוצר שאתם מוכרים". תמכרו אותו! אל תספרו על התועלות שלו, שהוא הכי טוב בעולם או מוריד קמטים.

תספרו מה האדם שירכוש אותו יקבל! לדוגמא "תורידי לעצמך 10 שנים מהחיים!" "עם הקרם הזה תחזור להיות בן 27".

דוגמא למודעת PPC טובה

כותרת: קרם נגד קמטים מס' 1!

מגיע לך להיראות צעירה ויפה

20% הנחה, 3 קופונים נשארו!

למה זו מודעת PPC מושלמת?

  1. הכותרת שלה כוללת את מילת המפתח שלנו: "קרם נגד קמטים"
  2. השורה הראשונה מכילה מה יקבל מי שיקליק, ופונה לכאב! (כולם רוצים להיראות צעירים ויפים יותר, במקרה הזה פנינו לנשים, אפשר ורצוי להכין מודעה מקבילה שתפנה לגברים ולטרגט אותה לגברים בלבד)
  3. בשורה התחתונה מופיעה הטבה ייחודית ומוגבלת בזמן!

אם תשמרו על מבנה שכזה בכל מודעות ה – PPC שלכם צפויה לכם הצלחה מזהירה ומטורפת ו – CTR גבוה. זה מבנה מנצח. כמובן שיש עוד הרבה אלמנטים חשובים למודעת PPC טובה אבל אלו ממש צעדי הבסיס לבניית מודעה שיש להם בסיס טוב להצליח להשיג CTR טוב ולקנברט.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>