למה לא וויקס? 3 סיבות שכדאי לקחת בחשבון

למה לא וויקס

אתה רוצה אתר. משהו טוב. איכותי. שיתקדם הכי טוב בגוגל. שתוכל לקדם את האתר אורגנית בתוצאות החיפוש. בנוסף, שיביא כמה שיותר לקוחות, נכון? אבל.. יש לך את העניין הטכני הזה שאתה לא בטוח איך תסתדר עם וורדפרס, ושמעת בטח שעם וויקס זה יותר פשוט. אז איפה האמת? איפשהו באמצע. למטה תמצא כל מה שצריך לדעת על למה לא וויקס, והאם עדיף וויקס על וורדפרס.

למה לא וויקס? לא בטוח שלא כדאי… רגע

לפני שאני אפרט את כל המגרעות של וויקס, שתדע שיש גם הרבה יתרונות ל-wix. אם אין לך ידע טכני, ואתה לחוץ בזמן. צריך להעמיד משהו קיים מהר. בנוסף, לא בונה על תנועה אורגנית אלא רוצה לקדם ממומן, או לשלוח טראפיק ישירות – וויקס זו ה —— פלטפורמה בשבילך. היא מאפשרת ליצור אתר ממש יפה ומהר (בכמה שעות) – וללא יכולת טכנית. יכול להתחיל כאן לנסות את הממשק שלהם

למה לא וויקס

אז למה לא וויקס? כי זה מוגבל

מה הכוונה מוגבל? ההגבלה היא בכך שאם אתה מקים אתר בוויקס – אתה מחויב לאחסן אצלם את האתר. מה זה אומר בפועל? שאם וויקס פושטת רגל – האתר שלך כנראה הולך קפוט יחד עם כל התוכן/המוצרים שבתוכו. בוורדפרס לעומת זאת, האחסון לא קשור לפלטפורמה. אתה יכול לבחור לאחסן את האתר בכל שרת אחסון שתחפוץ בו. בנוסף, לא כל דבר אפשרי עם המערכת של וויקס, יש הגבלות מסוימות.

וויקס מוגבל ביכולות שלו, בניגוד לוורדפרס

בניגוד לוורדפרס, לוויקס יש מגבלות טכניות לגבי הדברים שאפשר לבצע בתוך הממשק. בוורדפרס אין הגבלות כאלו ואפשר בעזרת פלאגאינים לעשות כמעט כל דבר באתרים מבוססי וורדפרס.

למה לא וויקס? כי האתר יתקדם פחות טוב בגוגל ובתוצאות החיפוש

כן, זו לא סתם שמועה. יותר קשה לקדם אתר שבנוי בוויקס בתוצאות החיפוש של גוגל מאשר אתרים אחרים. זו לא סתם שמועה זדונית, זו האמת לאמיתה. קידמתי בחיי לא מעט אתרים, ואלו שהיו בנויים בוויקס לא התקדמו טוב. גם כי יותר קשה טכנית, וגם האחסון של האתר משפיע. חשוב לבחור אחסון טוב לאתר.

וויקס מאפשר לכל אחד לעצב אתר יפה, תוך כמה ימים

כל אחד, בלי יוצא מן הכלל יכול לעצב אתר יפה בוויקס תוך כמה ימים. אתר שייראה מקצועי ומזמין. עם זאת, המאחורי הקלעים שלו לא יהיה משהו. החל מהאחסון (שמאוד קריטי בקידום אתר בגוגל), ועד לקוד ולאלמנטים הטכניים של האתר שיהיה יותר קשה לקדם אותו בגללם. אם חשובות לכם תוצאות חיפוש אורגניות בגוגל – באמת מציעה לכם להתרחק מוויקס. אם חשובה לך בעיקר תנועה ממומנת ושיהיה עמוד נחיתה/בלוג או אתר יפים ושיעמדו מהר באויר – יש מצב גדול שמאוד שווה לך ללכת על וויקס.

וויקס טוב למי שרוצה להסתמך הרבה על תנועה ממומנת וצריך להקים נכס דיגיטלי מהר

וויקס מתאים למי שרוצה לקדם ממומן, ופחות אורגני. הפלטפורמה של וויקס גם מתאימה למי שלחוץ בזמנים, ורוצה נכס דיגיטלי, ומהר. הם מספקים באמת פתרון לא רע בכלל , למי שלחוץ בזמן, רוצה משהו יפה ולשלוח אליו תנועה ממומנת. אם זה המקרה שלך – לך על וויקס וכמה שיותר מהר – תתחיל כאן עם קופון הנחה.

Share This Post
Have your say!
10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>