ביקורת upress יופרס – איך האחסון של יופרס?

איך לקבל דירוג גבוה בגוגל

ביקורת על יופרס זה מה שייכתב בפוסט הזה. קודם כל – אם אתה כבר די משוכנע על יופרס, תדע שיש להם חודש ניסיון חינם והנה קוד קופון שמקנה לך הנחה של 5% על כל חבילות האחסון שלהם – UPO5MORBO תשתמש בו כאן ותוך כמה דקות יש לך אתר מאוחסן בקלות.

upress – כי האם באמת באמת טובים

אני לא מהבעלים של יופרס. עם זאת, אני מודה שאני קצת משוחדת. פשוט בגלל שאני לקוחה מאוד מאוד מרוצה שלהם. הגעתי אליהם אחרי שאחסנתי אתרים במקומות אחרים והאתרים שלי נפגעו בחברות אחסון אחרות. במשך הרבה שנים נשארתי בחברות אחסון לא טובות. זה היה בעיקר כי פחדתי לעבור אחסון. כל זה עד שראיתי אינספור המלצות על יופרס. ביקורת זו נכתבת כמה ימים אחרי שהם סידרו את הפריצה הגדולה שהייתה לשרתים שלהם ע״י ארגוני טרור איראניים ככל הנראה.

ביקורת יופרס

איך יופרס מבחינת מהירות העלאת האתר?

אני מאחסנת ביופרס בסה״כ 7 אתרים. אתרי תוכן כולם. מבחינת העובדה שמדובר באתרי תוכן, מה שחשוב לי זה המהירות של העלאת האתרים והזמינות המירבית שלהם. אחד הפרמטרים החשובים בבחירת חברת אחסון לאתר הם המהירות של טעינת האתר כמובן. כל אתרי התוכן שלי עולים במהירות טובה ביופרס ע״פ כלי המהירות של גוגל לאתרים, ולכן בפרמטר של המהירות אני מאוד רגועה ומרוצה.

ביקורת על יופרס

איך יופרס מבחינת זמינות ונפילת אתרים?

אני משתמשת באחסון של יופרס כבר 4 שנים פלוס מינוס, ומעולם לא נתקלתי בבעיה כמו זו שהייתה לפני יומיים. הפריצה שאירעה לשרתים שלהם לפני יומיים קורית פעם בכמה שנים טובות ויכולה (וגם קורית) להרבה חברות אחסון. הרבה קולות קראו לעזוב את יופרס, ואני דווקא מאוד רגועה עדיין. מבחינת זמינות האתרים, מעולם לא קרה לי שהאתרים שלי נפלו שם. אם זה קרה, זה היה לכמה דקות, וקרה אחת לשנה. אולי. אני חווה את upress כחברת אחסון שדואגת לזמינות מקסימלית באתרים שלה בימי שגרה, פרט לימים קיצוניים כמו הפריצה הלא צפויה מלפני יומיים, שגם אחריה, upress למדו לקח ותיקנו מה שהיה צריך באבטחה שלהם.

ביקורת יופרס

איך ממשק התפעול?

הממשק נוח מאוד. מאוד ברור ואינטואיטיבי מה צריך לעשות.

ייבוא אתר מאחסון אחר אל האחסון של יופרס

אם אתה רוצה להעביר אתר מאחסון אחר – מחכות לך כמה לחיצות כפתור שתבצע, והאתר שלך עובר ישירות מהאחסון הקודם להיות מותקן ביופרס. כשאני עברתי ליופרס חשבתי שזו בדיחה. זה היה כ״כ פשוט להעביר את האתר לשם שבחיי, התבאסתי שלא עברתי קודם. בהתחלה העברתי אתר אחד, ואחרי חודש ראיתי שיופרס מצוינים והעברתי עוד 6 אתרים אליהם.

ביקורת upress

למי כדאי להשתמש באחסון של יופרס? וגם קוד קופון שמקנה לך הנחה של 5% על כל חבילות האחסון UPO5MORBO

שווה שתשקול להשתמש באחסון של upress אם אתה מעוניין באחסון מנוהל. מה הכוונה אחסון מנוהל? שאתם לא תצטרכו להתעסק עם הגדרות של שרת, ודברים מסובכים שדורשים הבנה של קוד והתעסקות עם הצד השני של המטבע. ב-upress אתם רק צריכים לדאוג לתוכן או למוצרים בחנות. יופרס דואג לכל השאר. זה נורא נוח למי שהידע הטכני שלו מוגבל ועדיין רוצה אחסון טוב. חברה אמינה ויציבה.

מי שרוצה להתחיל ניסיון חינם, פה יש קוד קופון של 5% הנחה לשימוש מיידי – UPO5MORBO כנסו והשתמשו בקופון באתר יופרס

יופרס

איזה אפשרויות מגניבות נוספות יש ביופרס?

הם מעניקים גישה מהירה ונוחה לתוספים חשובים כמו wp-rocket שעוזרים להטיס את מהירות האתר למעלה. כשאתה בוחר אחסון זה סופר חשוב. מה חשוב? מהירות האתר. דבר נוסף מדהים אצלם הוא שתקבל גישה סופר נוחה ל – dns ולשינוי הגדרות. זה אומר שנורא קל לאמת בעלות לדוגמא ל – google search console, כי בשניה אפשר לגשת דרך פאנל הניהול של upress להגדרות ה – dns. בנוסף, התקנת תעודת ssl בלחיצת כפתור. נשבעת שאני כ״כ מרוצה, שהפוסט הזה כולו אובייקטיבי מבחינתי. וכן, יש לי קוד קופון להנחה קטנה אצלם. מי שרוצה – מוזמן להכניס את הקוד ולקבל הנחה – UPO5MORBO

כמה עולה אחסון ביופרס?

פה הקאץ׳ לכאורה. האחסון שלהם לא זול בכלל. ממש לא מהזולים. אל תצפו למחיר זול. אבל.. וזה אבל גדול. יש תמורה למחיר. התמורה היא הבטחה שהאתרים יהיו זמינים מאוד. מהירים מאוד באופן יחסי. ממשק תפעול נוח. שירות לקוחות מצוין. חברה אמינה וטובה.

בנוסף, שימו לב שלכל החבילות שמוצעות כאן יש 30 יום ניסיון חינם. יופרס סופר הוגנים בהצעה שלהם. נסו 30 יום ואז תחליטו. מה שיפה זה שזה ל-upress גם סביבת פיתוח כך שאתם יכולים לעבוד על האתר גם כשהוא במצב off לגולשים ורק כשהוא מוכן להעלות אותו לאויר בלחיצת כפתור. השתמשתי באופציה הזו לא מעט פעמים. זה מאוד עוזר. מי שרוצה להתחיל ניסיון חינם, פה יש קוד קופון של 5% הנחה לשימוש מיידי – UPO5MORBO כנסו והשתמשו בקופון באתר יופרס

שירות לקוחות יופרס

איך שירות הלקוחות של upress? זמינות בטלפון ומייל תוך 4 שעות

בחיי שהם עונים תוך 4 שעות. פעם שלחתי להם מייל וקיבלתי באותו רגע מייל אוטומטי שזה בטיפול. תוך שעתיים התקשרה אלי מישהי מהשירות שלהם. הייתה מאוד מסבירה וסבלנית. שאלתי אותה כמה שאלות קצת מתקדמות, ומאוד הערכתי שהיא אמרה שהיא תבדוק את זה ותחזור אלי, מפני שהיא לא יודעת לענות על השאלות שלי. חזרה אלי אחרי חצי שעה נוספת עם תשובות מקיפות למה ששאלתי. במייל תמיד עונים ותמיד זמינים. לא קרה שלא קיבלתי מענה מהם על דברים ששאלתי. כמה ימים אחרי שפניתי אליהם, קיבלתי מייל שאם אני לא צריכה משהו נוסף בנושא, אז שהם סוגרים את הפניה. שירות ברמה מבחינתי.

יופרס

לסיכום, אם השתכנעת, ואתה רוצה לנסות את יופרס, פה יש עבורך קופון הנחה לשירותי יופרס כאן—>>>>>> UPO5MORBO (את הקוד הזה מקישים לאחר שנכנסים לעמוד התשלום שלהם).

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>