איך צובעים קהל בפייסבוק?

צביעת קהל בפייסבוק

תוהים איך צובעים קהל בפייסבוק? בפוסט הקודם דיברנו על איך לצבוע קהל בגוגל. בפוסט הנוכחי נתייחס לצביעת קהל בפייסבוק – מבחינה טכנית ממש. איך עושים זאת בפועל. יאללה.

אז איך צובעים קהל בפייסבוק?

שלב ראשון: צביעת קהל בפייסבוק – גישה לנכס הדיגיטלי

דבר ראשון, צריך לוודא שהנכס הדיגיטלי הוא שלכם, או שיש לכם גישה לשתול בו קוד.

שלב שני: מחלצים את הפיקסל של פייסבוק מהביזנס מנג'ר שלכם

קוד הרימרקטינג של פייסבוק נמצא בביזנס מנג'ר (חשבון הפרסום ממנו אתם אמורים לרוץ בפייסבוק). פייסבוק עכשיו התחילו לעבוד עם פיקסל אחד להמרות ולרימרקטינג. הקוד נמצא בביזנס מנג'ר, שם אתם צריכים לעמוד על הכפתור עם שלושת השיניים המופיע ליד הביזנס מנג'ר, לאחר שהוא נפתח אתם צריכים ללחוץ בתחתית שלו על "ALL TOOLS" ואז לבחור תחת "ASSETS" ב – PIXELS ואז ACTIONS ו – VIEW PIXEL CODE.

אז מחליטים איך ברצוננו להטמיע את הפיקסל של פייסבוק.

יש שתי דרכים לעשות זאת:

דרך ראשונה: להטמיע את הקוד ישירות באתר.

דרך שניה: דרך תג מנג'ר וזו גם הדרך העדיפה.

קהלים בפייסבוק

שלב שלישי: פתיחת תג רימרקטינג של פייסבוק דרך תג מנג'ר (כן, זה אפשרי)

איך עושים זאת בפועל? מבקשים ממתכנת שיטמיע לכם את הקוד של התג מנג'ר עצמו באתר (תג מנג'ר זה כמו מחסנית ריקה, שותלים אותה באתר ואז אפשר להתחיל לפתוח בתוכה דברים).

ואז פשוט מטמיעים את הפיקסל של פייסבוק בתוך התג מנג'ר עצמו.

איך עושים זאת בפועל? איך פותחים תגית רימרקטינג של פייסבוק דרך תג מנג'ר?

אז לאחר שהמתכנת שתל לכם את הקוד של התג מנג'ר באתר שלכם, עכשיו כדי להטמיע פיקסל של פייסבוק דרך התג מנג'ר צריך להכנס לתג מנג'ר עצמו, ל – WORKSPACE ואז TAGS, ולפתוח תג חדש. בסוג התג בוחרים HTML, ואז מדביקים את הפיקסל שקיבלנו בפייסבוק בתוך החלונית שנפתחה.

שלב הבא – הגדרת הטריגר בתג מנג'ר

שלב הבא בטריגר של התג בתג מנג'ר אתם מגדירים את העמוד שעליו אתם רוצים לצבוע קהל. אם מדובר בכל העמודים באתר שלכם אתם צריכים לבחור ALL PAGES. אם מדובר בעמוד ספציפי תבחרו אז בטריגר חדש (כי ה – DEFAULT זה ALL PAGES, ואז תבחרו PAGE VIEW ואז SOME PAGE VIEWS ושם תגדירו את ה – URL המדויק בו תרצו לצבוע קהל. תוודאו שאתם משנים את ה – PAGE HOSTNAME ל – PAGE URL. ואז לשמור ולסגור.  שלב סופי בתג מנג'ר הוא לעשות PUBLISH! לא לשכוח לעשות PUBLISH אחרי כל שינוי בתג מנג'ר, בלי זה התג מנג'ר לא יעדכן או לא ישמור את התג החדש שפתחתם.

צביעת קהל בפייסבוק

שלב רביעי: פתיחת רשימה חדשה בפייסבוק (רשימת רימרקטינג) כדי לצבור את הקהל

עכשיו אחרי שפתחתם את התג של הרימרקטינג, נשאר משהו קטן טכני ואחרון אחרון! לפתוח את הרשימה של הקהל בתוך פייסבוק עצמו.

עד עכשיו הגדרנו דברים טכניים, עכשיו צריך להגיד לפייסבוק, איזה קהל ספציפי לשמור לנו בפייסבוק.

כדי לפתוח רשימה, אתם נכנסים לביזנס מנג'ר שלכם בפייסבוק, שם שוב אתם נכנסים לשלושת השורות ליד הביזנס מנג'ר, ואז בוחרים "AUDIENCES" ואז "CREATE AUDIENCE" ו – "CUSTOM AUDIENCE" , בוחרים ב – "WEBSITE TRAFFIC" ואז אפשר לבחור או ב – "ANYONE WHO VISITS YOUR WEBSITE" או שאפשר להגדיר URL ספציפי ואז משנים מ"ANYONE WHO VISITS YOUR WEBSITE" ל – "PEOPLE WHO VISIT SPECIFIC WEB PAGES" ושם מגדירים את ה – URL בו רוצים לצבוע את הקהל המבקר.

פתיחת קהל למתקדמים יכולה גם להיעשות בגוגל אנליטיקס, על זה בפוסט נפרד.

לסיכום, אלו עיקרי הדברים כאשר רוצים לצבוע קהל בפייסבוק, החל מהטמעת הקוד של תג מנג'ר ועד לפתיחת רשימת הרימרקטינג עצמה בממשק של פייסבוק. בפוסט הזה תוכלו לקרוא איך צובעים קהל בגוגל.

בהצלחה!

יש לכם שאלות לגבי צביעת קהלים בפייסבוק? מוזמנים להשאיר בתגובות.

 in

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>