איך תקדמו את ערוץ היוטיוב שלכם? טיפים קריטיים להתחלה

איך מקדמים ערוץ יוטיוב

קידום ביוטיוב או קידום ערוץ ביוטיוב אינה משימה פשוטה ומהירה. הרבה מאיתנו רוצים להגיע למצב שיש לנו ערוץ יוטיוב משגשג, בין אם עבור מותג אישי, עבור החברה בה אנו עובדים, העסק או כל יישות אחרת, אבל ממש קשה להתחיל וגם תמיד נדמה שלא משנה מה ייעשה על ידינו, כבר מאוחר מדי ויוטיוב כבר נהייה עמוס מדי. אז איך בכל זאת אפשר להתחיל? איך צוברים בכלל כמות ראשונה של נרשמים לערוץ היוטיוב? (subscribers)

קידום ביוטיוב דורש כמות סרטונים מינימלית בערוץ

דבר ראשון שאתם חייבים שיהיה לכם זה לפחות 8-10 סרטונים בערוץ היוטיוב שלכם. אל תתמהמהו יותר מדי, ופשוט תתחילו ליצור את התוכן. יותר חשובה העשיה מאשר שזה ייצא מושלם. תפתחו קובץ אקסל, תכתבו בו 8-10 נושאים שאתם רוצים לצלם לגביהם סרטונים, תנו לכל אחד תאריך יעד בו תצלמו – וקדימה לעבודה. תזכרו שתמיד אפשר לערוך אח"כ את הסרטונים, אז גם אם לא יצא מושלם – העיקר שצילמתם והתחלתם להתגלגל. אל תשווקו את הערוץ שלכם לפני שיש בו לפחות 8-10 סרטונים כי זה פשוט עלול לבזבז לכם משאבי שיווק יקרים מכיוון שהסיכוי שאנשים יירשמו לערוץ שיש בו מעט סרטונים הוא נמוך יחסית. השקיעו קצת ביצירת הסרטונים הראשונים, ורק אז צאו לדרך בשיווק וקידום הערוץ.

you-tube-897421__340

קידום ערוץ יוטיוב חדש מחייב כותרות סקסיות (וגם כשהערוץ כבר ותיק)

גם מתחילים וגם מתקדמים חייבים כותרות "חזקות" ו"סקסיות" לסרטונים שלהם, אחרת אף אחד לא יפתח אותם, וקידומו של הערוץ ייפגע. ככל שיותר אנשים נחשפים לסרטונים ואכן מקליקים ונכנסים לצפות בהם, כך הערך שלכם עולה. אתם גם נחשפים יותר וגם יוטיוב רואה שיש לכם אחוזי הקלקה גבוהים על הסרטונים שלכם.

רוצים דוגמא מה זה כותרת טובה לסרטון ביוטיוב? לדוגמא אם הערוץ שלכם עוסק באימון עסקי" אז כותרת כמו "כך אעזור לכם להשיג את המטרות שלכם" פחות טובה לדוגמא מהכותרת "תכנית בת 5 ימים להגשמה עצמית" נכון?

יוטיוב זה ערוץ נהדר לקידום מוצרים של שיווק שותפים

קידום ביוטיוב דורש התחייבות ליצירת תוכן קבוע

במיוחד בהתחלה, מאוד חשוב להשקיע ביצירת תכנים קבועה. אל תצרו 8-10 סרטונים ואז תלכו לנוח. אחרי שיש לכם כבר 8-10 סרטונים, תגדירו לכם יום קבוע בשבוע בו אתם מעלים סרטון אחד חדש. זה לא משנה אם אתם גם שכירים או עסוקים עד מעל הראש, אם התחלתם לעבוד עם היוטיוב ואתם רוצים להיות רציניים – אתם צריכים להתחייב ליצירת תכנים חדשים, אחרת הנרשמים יילכו ויתמעטו וזה לא יחזיק לאורך זמן.

 

קידום ביוטיוב

 

גם אם אין לכם ממש מוזה או רעיון לסרטון – תגגלו בגוגל "רעיונות לסרטוני יוטיוב" או כל דבר אחר והעיקר להוציא איזשהו תוכן קצר, אפילו אם הסרטון יהיה רק 2-3 דקות, עדיף על כלום, כי ברגע שאנשים נרשמים לערוץ היוטיוב שלכם הם מצפים לקבל ערך על בסיס קבוע, הם רוצים "לעקוב אחריכם", לדעת מה אתם אומרים ומה קורה בתעשיה שלכם. אל תאכזבו את הגולשים שלכם, אפילו אם בהתחלה יש רק בודדים או כמה עשרות. זו הדרך להגדיל את רשימת המנויים שלכם בערוץ באופן עקבי ולאורך זמן.

דאגו שיהיו תמונות ממוזערות מושכות

תדאגו לתמונות ממוזערות טובות בערוץ היוטיוב שלכם. תבחרו בעצמכם תמונות יפות שישרתו נאמנה את הסרטונים ויזמינו אנשים להכנס אל הסרטונים. זה חלק קריטי מאוד במיתוג הערוץ וברצון של אנשים להרשם/לא להרשם אליו. אל תחפפו בענייןה זה, זה חשוב.

מצב ערוץ היוטיוב שלכם (Feed VS. Browse mode)

חלק מהרצון של אנשים להרשם/לא להרשם אליכם, הוא הנראות של הערוץ. חלק חשוב מהנראות של היוטיוב שלכם הוא לשנות את המצב שלו בהגדרות מ – feed mode אל Browse mode

הגדרות אלו יהפכו את הערוץ שלכם ליפה יותר ו"ממותג" יותר. תוכלו לקבל הרבה יותר פונקציות ב – Browse Mode.

תגיות לסרטונים בערוץ היוטיוב הן תנאי הכרחי לקידום הערוץ

SEO בקידום בוידאו הוא קריטי. איזה אלמנטים חשובים? חשוב מאוד לדאוג לכותרות טובות לסרטונים, להכניס מטה דיסקריפשן מעולה שיכלול את מילות המפתח הרלוונטיות, התיאור לא חייב להיות כזה קצר כמו שחושבים, עדיף לשים כמה שורות טובות של תיאור על כל סרטון אשר יכללו בערך פעמיים שלוש את מילת המפתח בוריאציות שונות.

איך מקדמים ערוץ יוטיוב

כמה שיותר קישורים לסרטונים שלכם – יותר טוב לערוץ היוטיוב שלכם

בנוסף, כמה שיותר קישורים לסרטונים – יותר טוב כמובן.

שווקו את הסרטונים בפייסבוק של החברה/מותג, שלחו לחברים ומכרים, כמה שיותר חשיפה יותר טוב, כמובן שהכי טוב זה חשיפה אשר מלווה בהרבה כניסות וצפיות.

שווקו את ערוץ היוטיוב לחברים שלכם בפייסבוק ולכל מען דהו

פנו לאנשים שאתם מכירים בפייסבוק גם באופן אקטיבי. שימו להם לינק לערוץ ובקשו שיירשמו. זה מאוד עוזר. אנשים אוהבים, חשוב שאנשים יראו את המספר של הערוץ שלכם ביוטיוב גדל כל הזמן. ברגע שיש לכם כמה עשרות – השמיים הם הגבול מבחינתכם. ברגע שכמה עשרות אוהבים אתכם ורוצים להרשם לתכנים שלכם – אתם יכולים להגיע גם לעשרות אלפי נרשמים. קידום ביוטיוב דורש עבודה מתמשכת ולאורך זמן. מי שמשקיע לאורך זמן גוזר את הפירות, אבל דרושה סבלנות והתמדה.

 

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>