איך לקבל דירוג גבוה בגוגל?

איך לקבל דירוג גבוה בגוגל

יש המון פרמטרים שמשפיעים על הדירוג בגוגל. אם אתה רוצה לדעת איך לקבל דירוג גבוה בגוגל הגעת לפוסט הנכון. תכף אמנה מלא פרמטרים שמשפיעים על הדירוג, וכמובן שעדיף שבכמה שיותר מהם, תהיה בין הטובים אם לא הטוב ביותר.

איך לקבל דירוג גבוה בגוגל? דברים טכניים

כדי לקבל דירוג גבוה בגוגל, דבר ראשון צריך לעמוד בדרישות הטכניות. מה הכוונה? לדוגמא, מהירות אתר, תגיות נכונות, אינדוקס נכון וכו׳. הנה פירוט

טייטל, מטה דיסקריפשן ואלט תג

הטייטל, המטה דיסקריפשן והאלט תג צריכים לדבר את מילות המפתח המקודמות. מה הכוונה ״לדבר״? כדי להכניס בטייטל ובמטה דיסקריפשן פעמיים את ביטוי המפתח שרוצים לקדם. זה נכון לגבי קידום בארץ. בקידום בחו״ל המצב קצת שונה.

מהירות טעינת האתר – צריכה להיות מדהימה!

מהירות טעינת האתר שלכם היא אחד הפרמטרים הכי קריטיים שיש לקבלת דירוג גבוה בגוגל. זה ממש קריטי שהאתר ייטען מהר. אני אסביר רגע משהו. גוגל רוצה לקדם למקומות גבוהים אתרים עם תוכן טוב ושמיש לגולשים ואתרים עם חוויית גולש טובה. ברגע שהאתר שלכם לא עולה מהר, כבר אז גוגל חושד שהחוויה אצלכם לא טובה. ייתכן גם שהוא מאוד צודק. לכן, תדאגו דבר ראשון שהאתר יטוס במהירות. יטוס! תשקלו גם לקחת שרת vps (שרת פרטי וירטואלי) כדי שהמהירות תעוף, וגם שלא תיפגעו מבעיות של אחסון שיתופי (אפרט על זה בפוסט אחר).

האתר או הבלוג שלך חייב להיות מאוחסן בשרת טוב

אם האתר שלכם מאוחסן באחסון גרוע, לא יעזור לכם, וגוגל יפגע לכם בדירוגים. בין היתר, כי האחסון משפיע על מהירות טעינת האתר. אם המהירות לא טובה בגלל האחסון, אכלתם אותה. תבדקו בכלי של גוגל לבדיקת מהירות אתרים מה מצב מהירות טעינת האתר. אם אתם איפשהו בין 50 ל – 80 בדסקטופ ובמובייל, זה לא כזה נורא. פחות מזה – כדאי מאוד לשפר ומהר. בפוסט הזה כתבתי על איך בוחרים אחסון לאתר?

איך לקבל דירוג גבוה בגוגל

התוכן צריך להיות מדהים – אחרת גוגל חושב שפשוט לא כדאי למקם את האתר שלך גבוה

כדי לקבל דירוגים גבוהים בגוגל, התוכן שלך חייב להיות מדהים. לא פחות מזה! למה? אני אסביר כמובן. גוגל רוצה שהגולשים יהיו מרוצים. גולש מרוצה זה גולש שנשאר הרבה זמן באתר. גולש שנשאר הרבה זמן באתר שלך, אומר שהוא נהנה מהתוכן ושהוא רלוונטי עבורו. לכן.. גוגל רוצה שתספקו תוכן מדהים, שישאיר אנשים באתר וזה ״יגיד״ לגוגל שהאתר שלכם טוב ואז הוא יקדם אתכם למעלה. זאת כמובן בכפוף לעוד דברים שכדאי שתעשו באתר – גם ב – on page וגם ב – off page. בפוסט הזה כתבתי על כמה מילים כדאי לכתוב בפוסט כדי שפוסט יקבל דירוג גבוה בגוגל

איך לקבל דירוג גבוה בגוגל? off page SEO

ב – off page אתה צריך להשיג קישורים. תעשה טובה ואל תקנה קישורים ב – fivver ובכל מיני מקומות אחרים. זה פשוט לא שווה את הזבנג שתקבל כשהאתר שלך יעוף ממנוע החיפוש לתקופה ארוכה. אם אתה בונה על אסטרטגיה לטווח ארוך ושגוגל ידרג אותך וישלח אליך תנועת גולשים, כדאי מאוד לא לקנות קישורים בסטוקים ובטח לא ממישהו שמספק לך אותם עבור 5 דולר. ממליצה מאוד לרכוש מנוי ב – semrush, זה מאוד עוזר עם בניה נכונה של לינקים

השגת קישורים איכותיים כדי להשיג דירוג גבוה בגוגל

אז אמרנו לא לקנות בפייבר, ולא לקנות בשני דולר 1000 קישורים. מה שכן, להשיג קישורים איכותיים. מה זה קישור איכותי? כזה שמגיע מאתר מאותו עולם תוכן של הבלוג או האתר שלך. אם יש לך בלוג של אוכל, אל תשיג הרבה קישורים מאתרי שיווק באינטרנט. זה לא שווה עבורך כלום. לעומת זאת, אתרים של שיווק באינטרנט, כדאי שישיגו קישורים מאתרי שיווק ופרסום. אם אתה בלוג בנושא אוכל, כדאי להשיג קישורים מבלוגים אחרים של אוכל, אתרי מסעדות, כלי מטבח, וכו׳.

איך להשיג דירוג גבוה בגוגל

רשתות חברתיות וקישורים משם – גוגל יאהב את זה וידרג אתכם גבוה

גוגל אוהב שאנשים מקשרים מרשתות חברתיות. הוא אוהב לראות שיש תנועה משם, כי זה אומר שהתוכן שלך ממש טוב. זו אינדיקציה עבורו שהתוכן טוב, וכאמור, גוגל אוהב לדרג גבוה אתרים שהתוכן בהם לא פחות ממצוין. תפתח פרופיל בכל אחת מהרשתות הגדולות – פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, פינטרסט ועוד ותתחיל לקדם את זה שם. זה יעזור מאוד לקידום שלך בדירוגים.

איך לקבל דירוג גבוה בגוגל – כדאי לבחור לונג טיילים

הכי טוב בתור בלוג מתחיל, ללכת על לונג טיילים. ככה הכי קל לקבל דירוג גבוה מגוגל בהתחלה. תעשה מחקר מילים מקיף ותמצא את הביטויים שיש עליהם חיפושים, אבל שאין כמעט תוצאות חיפוש לגביהם. איך לבדוק? תקיש בגוגל את מילת המפתח, ותראה אם יש בטייטלים או במטה דיסקריפשן (מה שמופיע מתחת לטייטל, ״ההסבר״ של מה יש בדף או בפוסט) ותראה אם יש בטייטלים ובמטה דיסקריפשן את המילת מפתח המדויקת. אם יש 2-3 תוצאות רק שמכילות את זה – זה די טוב. אם יש 1 או אין בכלל – כדאי מהר לכתוב על זה תוכן ולהתברג ראשון! הטקטיקה הזו עבדה לי מיליון פעם וקיבלתי ככה המון תנועת גולשים ממנועי החיפוש. זה פשוט עובד!

אם אתם רוצים להתייעץ איתי – מוזמנים ליצור קשר כאן

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>