מי זאת jenna Marbles ולמה כדאי להכיר אותה?

ג'נה מרבלס היא דמות מדהימה בעיני. למה? קודם כל, מדובר על האישה הראשונה שנכנסה לעשיריה הפותחת של ערוצי היוטיוב הכי מכניסים בכל הזמנים. עד לפני שנה היא הייתה במקום 2 או 3, ונכון לעכשיו היא עדיין בעשיריה הפותחת, במקום 8 או 9, זה ממש לא משנה, מה שמשנה הוא שהיא פתחה ערוץ יוטיוב סתם בשביל הפאן, בשביל הצחוקים, העלתה לשם כמה סרטי וידאו מצחיקים, והתחילה קריירה של ממש בערוץ יוטיוב משגשג. הסרטונים שלה שנונים, מצחיקים מאוד, מבוימים טוב, מלאים בהפקות נוצצות, עריכה מדליקה, והיא כולה אישה מגניבה ושנונה בהחלט. היא אמריקאית, נכון, אז מה? ההומור שלה ממש מדבר לכל אחד לדעתי. אחד מהסרטונים הראשונים שג'נה מרבלס העלתה לערוץ שלה היה סרטון הדגל שממנו היא צברה את הקהל המשמעותי הראשון ומשם הדרך שלה להצלחה הייתה קצרה. מוזמנים לצפות בסרטון שהביא לה את התחלת התהילה: הסרטון נקרא "איך לגרום לאנשים לחשוב שאת נראית טוב" – בעיני, באופן אישי, די משעשע כמו שאר הסרטונים שלה. תהנו.

מוזמנים גם לצפות בעוד סרטון משעשע שלה שנקרא "מה בנות עושות באוטו" – אמריקאית, אמריקאית אבל זה ממש רלוונטי לכל העולם. תהנו.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>