יש לכם ערוץ יוטיוב? אתם חייבים טריילר טוב!

טריילר לערוץ יוטיוב

איך יוצרים טריילר טוב לערוץ יוטיוב?

בפוסט הקודם, עסקנו בטכניקות בסיסיות לקידום ערוץ יוטיוב חדש וגם ותיק, כי כולם יודעים שערוץ יוטיוב משגשג הנו אלמנט שדי חשוב לתחזק אותו כראוי על מנת שישרת נאמנה את מטרות העסק והאסטרטגיה של העסק. ערוץ יוטיוב נותן לעסק יוקרה, מגדיל את כמות האנשים שנחשפים לעסק או למותג, ועוזר לתמוך במכירות ובשיווק. בפוסט הזה אתמקד ביצירת טריילר לערוץ היוטיוב. טריילר טוב הוא ממש כמו "אודות" בעמוד הבית של האתר שלכם. הוא ממש יכול לקבוע אם אנשים ירצו להסתכל עוד על הערוץ, להרשם אליו, או פשוט לעוף ממנו החוצה למקומות אחרים.

כלל מס' 1 בטריילר לערוץ יוטיוב – שיהיה קצר!

אל תעברו את הדקה. גג דקה ועשר שניות. זה מספיק זמן בשביל להציג מה שצריך, ולא יותר מדי בשביל לעייף את הגולשים ולהוציא להם את החשק.

כלל מס' 2 בטריילר לערוץ יוטיוב – מבנה הטריילר

פתיח

שמרו על מבנה נכון לטריילר. מהו מבנה נכון? 10-12 פתיחה של מי אתם ובמה עוסק הערוץ, מדוע הקמתם אותו וכו'. השניות האלו הן קריטיות ויקבעו אם גולש ימשיך לצפות בטריילר או בערוץ או יעוף ולא ישוב. תהיו מאוד ממוקדים ובהירים לגבי מי אתם ובמה הערוץ עוסק.

טריילר לערוץ יוטיוב

גוף הטריילר

פה נכנסות בערך 40 שניות על מה יש בערוץ היוטיוב שלכם. מומלץ מאוד לכלול בעריכה 2-3 דוגמאות של קטעים של כמה שניות מסרטונים מעולים שיש לכם בערוץ. תבחרו את ה – 2-3 הכי טובים ועם הכותרות הכי "סקסיות" או "פיקנטיות" ואותן תתנו כדוגמא.

סיכום וקריאה לפעולה!

בעשר השניות האחרונות אתם מוזמנים לסכם בכך שאם הגולשים "רוצים לדעת להתאפר בצורה מושלמת" אם הערוץ עוסק בטיפים לאיפור או "אם אתם רוצים להיות מומחים בשיווק באינטרנט" אתם מוזמנים להרשם לערוץ ולקבל ממני עדכונים שוטפים. תקראו להם לפעולה! הם לא יעשו זאת לבד! צריך להניע, להניע את הגולשים, ולהסביר להם גם מה ייצא להם מזה ולמה כדאי להם להרשם לערוץ. רוצים לקרוא טיפים חשובים לקידום ביוטיוב? מומלץ לקרוא את הפוסט הזה

טריילר לערוץ יוטיוב

כלל מס' 3 – מתגו את ערוץ היוטיוב שלכם!

תכניסו תגיות רלוונטיות לערוץ, תכניסו תיאור מעניין וסקסי לערוץ, ולא סתם 2 שורות אינפורמטיביות משעממות, תחשבו טוב על הטקסט שאתם מכניסים בתיאור הערוץ, זה הטקסט השיווקי שלכם שאמור למצות את עיקר העסק שלכם וערוץ היוטיוב שלכם, אל תחפפו בנושא תיאור הערוץ, זה לא הזמן לעצלנות, פה בדיוק זה המאני טיים, וצריך לגרום לגולש כאן ועכשיו להבין שאם הוא יירשם הוא יקבל X,Y,Z

זה בדיוק המקום להסביר לגולש את הערך שיקבל בערוץ היוטיוב.

יש יוטיוברים רציניים שיכולים בהחלט לשים פס על ההמלצות הללו, בייחוד אם היוטיוב שלהם עומד בפני עצמו כעסק ולא שהיוטיוב שלהם מייצג את העסק שלהם. דוגמא טובה לזה היא ג'נה מרבלס, שעד לפני שנה ערוץ היוטיוב שלה היה במקום 2-3 מבחינת כמות ההכנסות מערוץ יוטיוב! והאישה היחידה שהייתה בעשיריה הפותחת! כבוד! היום ערוץ היוטיוב שלה נמצא במקום 7-8 מבחינת כמות ההכנסות ביוטיוב, אך עדיין מדובר על מיליוני דולרים בשנה. יש לה 16 מיליון רשומים לערוץ היוטיוב והיא ממש הפכה את היוטיוב שלה לעסק שלה. היא חיה ונושמת אותו ועיקר הערוץ עוסק בסרטונים על חייה, מנקודת מבט משעשעת במיוחד. מוזמנים לצפות בטריילר הלא שגרתי שלה: (אם אתם מתכוונים לפתוח ערוץ יוטיוב לטובת ייצוג העסק שלכם, ממליצה בתור התחלה להצמד למבנה השגרתי, אם הערוץ אמור לעמוד לבדו ולייצג את עצמו, אפשר בהחלט להתפרע בפתיח)

תהנו.

עד כאן על איך להכין טריילר מעולה לערוץ היוטיוב.

יש לכם טיפים נוספים לגבי טריילרים מעולים ליוטיוב? תשאירו בתגובות.

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>