איך לבחור קורס דיגיטל?

קורס דיגיטל

קורס דיגיטל פה, קורס דיגיטל שם.. נדמה שכולם בימינו מחפשים לעשות קורס דיגיטלי כלשהו.. מנהלי דיגיטל, מנהל רשתות דיגיטל, מנהל קמפיינים בדיגיטל… דיגיטל זה שם המשחק. ובכן, אם באמת חשקה נפשכם באיזה קורס שכזה, מי אנחנו שנעצור אתכם? חשוב להתקדם עם השוק ולהשאר רלוונטיים ועדכניים.. אז בפוסט הזה נתייחס לשאלה איך לבחור קורס דיגיטל, מה חשוב לבדוק וממה יש להזהר. בהצלחה!

איך בוחרים קורס דיגיטל?

בחירת קורס דיגיטל יכולה להיות מאתגרת. יש לא מעט מכללות היום בשוק האינטרנט והדיגיטל שמציעות שלל ומגוון של קורסים בתחום הדיגיטל – קורסים רחבים, מצומצמים, יקרים, זולים, חד יומיים. מה שתרצו. חשוב שתבדקו טוב טוב את הדברים הבאים כשאתם בוחנים את הקורסים השונים:

כמה קורסים מלמדים במכללה המסוימת בתחום הדיגיטל והאינטרנט?

תבדקו כמה קורסים מלמדת כל מכללה שאתם בודקים אותה. כמובן שאם יש למכללה רפרטואר שלם של קורסים, זה מרגיש מקצועי יותר ונכון יותר, מאשר איזה מישהו קיקיוני ולא מוכר, שמוכר איזה סדנה חד יומית בכמה מאות שקלים. לא משנה באיזה מכללה או מקום אתם נתקלים – תבדקו אותו לעומק – כמה קורסים, כמה מרצים, וכו'.

מה המטרה שלכם בקורס הדיגיטל אותו אתם מחפשים?

מאוד חשוב שתגדירו לעצמכם מהי המטרה שלכם כאשר אתם רוצים להרשם לקורס דיגיטל כלשהו. האם זה לטובת פתיחת עסק עצמאי בתחום? או מתן שירותים? אתם רוצים לעשות הסבה מקצועית בתור שכירים? מחפשים להכנס לעולם השיווק? רוצים לעבור ממקדמי אתרים למנהלי דיגיטל או מנהל קמפיינים בדיגיטל? תגדירו לעצמכם טוב טוב את המטרה לפני שאתם סתם מבררים ונכנסים לקורס שלא ברור מה יהיה  ה- ROI שלו עבורכם (RETURN ON INVESTMENT). אם אתם מתכוונים להיות עצמאיים בתחום – קחו קורס כמה שיותר רחב ומקצועי שיאפשר לכם להיות תותחים, או לפחות לקבל בסיס טוב להתחלה. אם זו העשרה עבור קריירה שכירה – תלוי בתפקיד. הפעילו שיקול דעת ובחרו בקורס שייתן לכם הכי הרבה תועלת מול הוצאה. ואם המעסיק משלם לכם על הקורס – קחו את הקורס הרחב והמקצועי ביותר שאתם יכולים! מה אכפת לכם? 🙂

מי המרצים במכללה?

תבדקו לגבי כל קורס דיגיטל שאתם מתעניינים בו מיהם המרצים. תקראו עליהם לא רק באתר המכללה, אלא גם תעשו עליהם גוגל ותראו מי הם ומה הם. היום הרבה אנשים פשוט הופכים להיות מרצים, כי הם לא מצליחים לייצר לבד את מה שהם מלמדים עליו. תהיו חשדניים, ותקראו טוב טוב מי זה מי ומה זה מה. מי שיש לו TRACK RECORD של הצלחות בתחום האונליין – שווה ללמוד אצלו. ומי שרק מלמד? תחשבו בעצמכם.

שעות ומחיר כמובן

אם אתם שכירים אז כמובן שעדיף לכם בשעות הערב (אלא אם כן המעסיק זורם איתכם ואז הרווחתם פעמיים… גם הוא משלם, וגם זה על חשבון שעות עבודה…), ואם זה בעייתי – כמובן חפשו ערב. לדוגמא, במכללת DIGITALENT (ואין לנו שום קשר אליה…) רוב הקורסים הם קורסי ערב. בהרבה מכללות בתחום זה ככה, כי הם מניחים שאנשים עובדים… לגבי מחירים – אל תירתעו ממחירים גבוהים של קורסים. למה? כי קודם כל אפשר להתמקח על הכל! דבר שני, יש מצב שעוד 1,000 שקל לכאן או לכאן יעשו לכם את ההבדל בין כך שתצאו מקצוענים מקורס, או סתם חובבנים, אז לעיתים שווה להוסיף קצת, ולקבל הרבה יותר! תחשבו על זה.

רוצים להתייעץ איתנו לגבי סילבוס של קורס דיגיטל כלשהו? שלחו לנו פה מהי המטרה שלכם בקורס הדיגיטל שאתם רוצים לקחת + הסילבוס, ואנו נגיד לכם אם הקורס מתאים למטרות שהגדרתם. בהצלחה!

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>