״אדסנס זה לא כסף״ – מי שאמר טעה (ובגדול)

מי אמר שאי אפשר או שקשה להרוויח כסף מאדסנס? זו טעות גסה. מי שאמר לכם את זה טועה. טועה בגדול. אפשר להרוויח כסף מהאתר שלך עם אדסנס, וכסף טוב. הכל תלוי כמובן אם אתה טוב. דבר נוסף, כמות הרווח שתעשה מאדסנס תלויה באם האתר שלך עוסק בנישה ובתחום רווחיים, וכמה לוחצים בבלוג שלך/באתר שלך על המודעות של גוגל (אחוז הקלקה).

רווחים מאדסנס

אם אתה רק מתחיל, קרא את הפוסט הזה אם אתה לא בטוח מה זה אדסנס. לגבי הרווח, יש כמובן עוד אפשרויות להרוויח כסף מאתר או בלוג, פרט לאדסנס, אבל אדסנס זו אופציה לא רעה בכלל, שתדע. הייתה תקופה שהרווחתי מאתר תוכן גדול בבעלותי רק מאדסנס 6,000 ש״ח בחודש. פסיבי לחלוטין כי במשך שנתיים לא עדכנתי שם תוכן כמעט.. בפוסט הזה גם כתבתי על ״איך לשפר רווחים ממודעות אדסנס״

להרוויח כסף מאדסנס בבלוג או באתר – אפשרי לגמרי

אז כמו שאמרתי, אפשרי לגמרי. אדסנס משלמים בזמן. תמיד. גוגל חברה גדולה שאפשר לסמוך על התשלומים שלה. בנוסף, הרווח הוא במודל של cpc. תשלום עבור כל קליק על מודעה באתר שלכם.

להרוויח כסף מאדסנס

כמה כסף אפשר להרוויח דרך אדסנס? באמת קשה להרוויח כסף מאדסנס? תלוי בתחום בו עוסק הבלוג

אין גבול. באמת באמת. זה מאוד מאוד תלוי בתחום שבו עוסק הבלוג שלכם. אם אתם כותבים על עיצוב פנים כל קליק בבלוג שלכם יהיה שווה כנראה כמה שקלים. אם אתם כותבים על משפטים ועריכת דין, קליק יכול להיות שווה גם 30 שקלים…. אם אתם כותבים על הריון ולידה קליק יהיה בערך 1-3 שקלים. אם אתם כותבים בעברית – באופן כללי אפשר לומר שעלות לקליק תהיה מעט יותר נמוכה מאשר באתרים שפונים לחו״ל.

להרוויח כסף דרך גוגל אדסנס

זה מהנסיון שלי וממה שאני ראיתי בשטח. נהוג לומר סדרי גודל של על כמה עשרות אלפי גולשים בחודש תעשו משהו כמו 400 דולר. זה ממש לא מבוסס. כל תחום והעלות לקליק שלו. זה באמת לא חכם לתת הערכות כאלו כשאין מידע על התחום בו עוסק הבלוג, האם הוא בארץ או בחו״ל, מה מידת התחרותיות. כמה מפרסמים רוצים להופיע בכל רגע נתון וכו׳..

איך מתחילים להרוויח דרך אדסנס? מגישים את האתר לגוגל אדסנס ומחכים

פשוט פונים לממשק של אדסנס ומבקשים שהאתר שלכם יאושר להציג מודעות של אדסנס. אתם תידרשו לשתול קוד של גוגל אדסנס באתר, ואז גוגל יעביר את האתר שלכם בדיקה אם הוא ראוי מבחינתם להצגת מודעות של גוגל. זה תהליך שיכול לקחת עד כמה שבועות עד שגוגל מאשר/דוחה את האתר או הבלוג שלכם להציג פרסומות.

להרוויח כסף מאדסנס

איזה סוג אתרים גוגל אדסנס מאשרים ואיזה לא?

זה מורכב. בעבר, גוגל אדסנס לא היו מאשרים אתרים עם תוכן לא איכותי. הם היו פוסלים אתרים ובלוגים שיש בהם תוכן קצר, פוסטים קצרים, ללא הרבה ״בשר״ אלא עם הרבה קישורי אפיליאייט וקישורים החוצה ופנימה אל תוך האתר. זה נכון גם להיום, רק שהיום גם מאוד חשוב שיהיה לכם ״צור קשר״ ״כתובת של הבלוג או העסק״, דף אודות, מי אתם ומה אתם. גוגל רוצים לראות שהאתר יציב ושיש לו ״אבא ואמא״.

רווחים אדסנס

גוגל בחיים לא יאשרו אתרים קיקיוניים, שנראים שרק רוצים לעשות כמה שקלים באינטרנט. אם יש לכם אתרים כאלו – אל תנסו אפילו להגיש אותם לאישור באדסנס כי הם ייפסלו על הסף. חבל על הזמן שלכם. אם אין לכם לפחות כמה עשרות פוסטים באתר, ואת הדפים שציינתי, אל תנסו להגיש לגוגל אדסנס. תעבו את התוכן באתר, ורק אז תגישו לאישור של גוגל. פה מצטרפים לגוגל אדסנס

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>