פייסבוק הכריזו על אפשרות לפתיחת חנות דיגיטלית

פייסבוק הכריזה על חנות דיגיטלית

פייסבוק הכריזו על אפשרות לפתיחת חנות דיגיטלית בפייסבוק. חדשות מדהימות. האמנם זה יהיה כזה טוב? קודם כל, הנה הצצה להודעה הרשמית של מארק צוקרברג בפייסבוק היום.

חנות דיגיטלית בפייסבוק – צוקרברג הבטיח חוויית משתמש נוחה לתפעול

מארק צוקרברג מבטיח שהחנויות יהיו קלות להקמה מאוד מאוד. ברגע שאדם יפתח חנות בפייסבוק, היא תופיע גם באינסטגרם. הוא מבטיח שהם יצרו שיתופי פעולה עם shopify, ווקומרס, ביגקומרס, כך שעסקים שיש להם חנויות בפלטפורמות הללו יוכלו לייצר אינטגרציה. כל בעל עסק יוכל לבחור איך הוא רוצה ועד כמה הוא רוצה לחבר בין פייסבוק לחנות בפלטפורמה האחרת.

(איך מקימים אתר וורדפרס ב – 5 דקות בלי לדעת קוד בכלל?)

מארק צוקרברג מכריז על הקמת חנות דיגיטלית בפייסבוק

מציאות מדומה תשתלב עם החנויות הדיגיטליות בקרוב

הוא גם מסביר שבעתיד הקרוב מציאות מדומה תיכנס לתמונה ופייסבוק תאפשר לראות איך מוצרים ייראו עליך לאחר שתקנה אותם, כמו משקפי שמש לדוגמא..או איך ייראה הריהוט החדש שאתה רוצה לקנות בתוך החדר שלך.. נשמע מעניין מאוד. נשמע שמארק צוקרברג קצת מנסה ״לרכב״ על הגל של הקורונה. נראה כי בבפייסבוק הם נורא דואגים למי שרוצה לעבור לחוויה הדיגיטלית בין היתר בגלל מצב ה – covid -19 אבל בפועל זה לא ממש עוזר למי שגם ככה העסק שלו בקרשים בגלל הקורונה. ניסיון נחמד צוקי. נראה איך יעבוד במציאות. ניתן לזה זמן ונעדכן ברגע שיהיה חדש.

Share This Post
Have your say!
50

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>