מהם כלי העבודה העיקריים של מקדמי אתרים?

כלי עבודה לקידום אתרים

כלי עבודה בקידום אורגני SEO

אם אתם מקדמי אתרים, שואפים להיות מקדמי אתרים, או סתם רוצים לדעת באילו כלים מקדמי אתרים משתמשים הגעתם למקום הנכון. לדוגמא, אין באמת טעם להקליד ידנית בתוצאות החיפוש QUERIES כאלו ואחרים. יש תוכנות אוטומטיות ששולחות עדכונים פעם ביום/פעם בשבוע לבקשתכם על הדירוג של האתר שלכם לפי מנועי חיפוש (גוגל קום, גוגל סי או איי אל, באידו, יאנדקס, יאהו או כל מנוע חיפוש אחר. לפי מובייל, דסקטופ או כל מכשיר אחר שתרצו. בהקשר הזה של אוטומציה, אין באמת טעם לחפש איך נראה האתר שלכם בכל מכשיר בנפרד. בשביל זה יש כלי שנקרא BROWSERSTACK כלי מעולה ומוביל בתחום שנותן לראות איך האתר שלכם נראה בכל מכשיר, חובה לכל מי שבונה אתר.

אז באיזה כלים עיקריים משתמשים בקידום אורגני SEO?

לכל מקדם אתרים או מומחה בשיווק אונליין יש את סט הכלים שהוא ספציפית אוהב לעבוד איתו. יש באמת המון המון כלי עבודת SEO בשוק. מצורפת רשימה קצרה אך ממוקדת של כלי עבודה באמת מצוינים. לרובם יש גרסת FREE TRIAL.

כלים אוטומטיים לבדיקת דירוגים במנועי חיפוש

ZEFO – קיימת גרסה ניסיון בחינם

Advanced web ranking – קיימת גרסת ניסיון בחינם

pro rank tracker – קיימת גרסת ניסיון בחינם

כלים לניתוח זרימת הגולשים באתר וה – ENGAGEMENT

Screaming frog

Clicktale

crazy egg

כלי עיקרי לניתוח מצב האתר מבחינת גוגל

Google Search Console (לשעבר GMT – גוגל וובמסטר טול)

כלי לבדיקת נראות האתר בכל המכשירים

Browserstack

כלים לניתוח מתחרים וקישורים

Majestic Seo

Sem Rush – כלי מדהים! לא פחות. כל מקדם אתרים מקצוען חייב חשבון בכלי הזה. שווה כל שקל.

Keyword Spy

כלים לניהול רשימות תפוצה ודיוור

VIPLUS – מבחינת כלל החברות לניהול רשימות תפוצה אנחנו היינו הכי מרוצים מחברת VIPLUS – גם מבחינת המחיר, גם מבחינת הממשק וגם מבחינת היכולות העיצוביות של הטפסים ודפי הנחיתה. מומלץ לקרוא את הפוסט הזה שמכיל סקירה על חברות הדיוור במייל הגדולות בישראל

רב מסר

אקטיב טרייל

בכל מקרה, כאשר אתם משתמשים בכלים אוטומטיים לקידום אורגני שלכם במסגרת פעילות ה – SEO זכרו: תמיד כדאי להתעדכן אם יש כלים חדשים טובים יותר, וכדאי מאוד להגדיר התראות אוטומטיות, כך שלא תצטרכו כל פעם להכנס לממשק כזה או אחר על מנת לבדוק את המצב. תגדירו דוחות קבועים למייל פעם ביום, או פעם בשבוע וכך תצליחו לנהל את פעילות ה – SEO שלכם בצורה הרבה יותר חכמה ואפקטיבית. לא כל כלי עבודה שאיזה מקדם אתרים ממליץ לכם עליו יהיה שווה בדיקה. הרשימה מעלה באמת מכילה את הכלים הפופולאריים והמוכרים ביותר בתעשיה.

יש לכם המלצות על כלי קידום אתרים נוספים? מוזמנים לשתף בתגובות.

 

 

Share This Post
Have your say!
00

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>